Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Szívatott meg már a DPD mást...

Szívatott meg már a DPD mást is általuk elvesztett csomag utáni kártérítés megtagadásával?

Figyelt kérdés

Egy egyértelműen általuk elvesztett/ellopott csomag / nem igazolható szállítás után egy általam jóvá nem hagyott és alá nem írt ÁSZF-módosításra hivatkozva az általuk okozott 204 Eurós veszteségből 41 Eurót volt pofájuk kártérítésként felajánlani, ami konkrétan még a termék után elkönyvelt ÁFÁ-t sem fedezi, nem hogy a termék árát.

Korrekt és méltányos ügykezelés, nem??

Köszi DPD!! ... ja nem...



2016. júl. 12. 19:31
 1/9 anonim ***** válasza:
De miért kellett volna neked aláírnod az ő ÁSZF módosításukt?
2016. júl. 12. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
ha tényszerűen bizonyítható, hogy ők cseszték el, akkor már jelenteném is fel őket.
2016. júl. 12. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ne hagyd magad! A posta is fizet, ha elveszik az ajánlott küldemény, egy futárszolgálat ne legyen már kivétel!
2016. júl. 12. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Hát azért kéne szerintem aláírni a módosításokat a másik szerződő félnek is, mert ha egyszer csak kitalálják, hogy mostantól nagyjából csak 10 eurót hajlandók eltűnt/ellopott csomag után téríteni, akkor az elég jelentősen befolyásolja szerintem a feltételeket - jogérzékem pedig (lehet, hogy tévesen) azt súgja, hogy azt velem alá kellett volna íratniuk.

Vagy kiemelni, hogy mi változott.

Nem csak dobni egy mailt, hogy új ÁSZF van.

És minden szállításrendelés előtt nyálazzak át 30 oldal apró betűs jogi szöveget, meg 20 többoldalas táblázatot.

Bár még egyébként vissza kell néznem, értesítettek-e egyáltalán, és tényleg van-e benne összegkorlátozásról szó...

2016. júl. 13. 01:04
 5/9 A kérdező kommentje:

Ja, hát én sem fogom hagyni - megy a feljelentés, nevekkel, ügyfélszolgálati hívásazonosítókkal, mindennel.


Utálom, ha ki akarnak baszni velem... itt pedig nyilvánvalóan erről van szó.

Általuk is elismert károkozás után nem hajlandók vállalni a felelősséget.


Ja, azt még nem is írtam, hogy a telefonba többször mondták, hogy természetesen vállalják a kártérítést, az ő felelősségük a dolog. (Összeghatárról, SDR-értékről (azaz csomagkilónkénti összeghatárról) szó sem volt - egy hang sem).

Illetve azt is mondták, hogy küldhetem a helyettesítő árut nyugodtan.


Utána meg jön egy mail, hogy akkor nesze, barom, 41 ajró.

Mindenesetre a függőben levő számláikat addig nem utalom, ameddig parasztkodnak.


Ja, az egész sztori meg röviden annyi, hogy egy Németországba kiküldött csomagot a kinti DPD valaki másnak adta oda, de nem tudják, kinek... Vagy csak a kiszállító csávónak megtetszett.

Vagy csak átvételkor más nevet firkantottak oda, és nem ellenőrizték le, kinek adták oda.


Egyszóval: DPD = RÖHEJ!

2016. júl. 13. 01:13
 6/9 anonim válasza:

Azért a Tékozló Homár blogra is beküldhetnéd

Szerintem megérné

2016. júl. 13. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
szia, mi lett az ügy vége? mi most jártunk úgy,hogy nincs meg a csomag amit feladtunk
2016. dec. 28. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
Ugyan ez a szitu nálam is. 29.-e óta nincs hír a csomagomról, telefont felvenni luxus az ügyfélszolgálatnál, e-mailra nem válaszolnak, és elvileg 5.-én átadták a csomagot kiszállításra. Megértem, hogy ünnep után voltunk meg minden, de ha átadják a nyomorult futárnak, akkor legkésőbb másnapra ott kellene lennie a csomagnak a címzettnél. 30.000Ft értékű csomagról van szó, és kicsit se legyen ideges az ember...
2017. jan. 12. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:

Sziasztok! Mi lett a ti ugyetekkel? Az en csomagomnak ket hete veszett nyoma. Most inditanak egy keresesi eljarast utana.. mire szamitsak? Mit tehetek? Kihez forduljak?

:(

2017. máj. 11. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!