Hogyan futtassam fel a műkörmös vállalkozásomat? Hogyan szerezzek nagyobb vendégkört?
Amiket jelenleg csinálok: Hirdetés FB oldalon, FB személyes profilon, Jófogáson.
Amiket próbáltam eddig: Szórólap postaládába (0 eredménnyel), szórólap utcán letéphető telefonszámmal (mindig figyeltem a szórólapjaimat, fokozatosan az összes számot elvitték róla, de csak 1-2 ember hívott fel), Szuperinfo hirdetés (1 személy jött onnan).
A családtagjaimon szoktam gyakorolni ingyen, a barátnőimnek amíg tanultam csináltam ingyen, cserébe, hogy a modelljeim voltak. Pár idegennek is csináltam ingyen műkörmöt tanulóként. A barátnőim egyébként nem használnak műkörmöt, az idegenek közül -akiknek ingyen csináltam-, nem jött senki vissza később. (Bár erre nem is számítottam.) Szóval az nem játszik, hogy az ismerősi körben próbáljam terjeszteni a szolgáltatásom.
A kuponos oldalak drágák és árakciót sem szeretnék csinálni, mert így is nagyon olcsón csinálom. Amíg még kezdő vagyok nem kérhetek el többet. De ebből az árból viszont nem tudok engedni, mert akkor kb. mínuszban lennék, nagyon sok a kiadásom.
Az a tapasztalatom, hogy aki valamilyen kedvezménnyel vagy kuponnal jött hozzám, abból nem lesz visszatérő vendég, aki pedig idegenként talált rám és teljes áron jött azokból igen.
Tehát a kérdésem legfőképp az lenne, hogy mit kellene a hirdetésbe írnom és ezt hol hirdessem meg?
Egyébként gondolkozom a FB fizetett hirdetésben, de amíg nem tudok egy ütős, figyelemfelkeltő szöveget írni, addig kidobott pénznek érzem.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok, a válaszokat előre is köszönöm! :)
Amit csinálsz, az bizalmi szakma, hirdetés alapján nem fog hozzád menni senki. Vagy kipróbált, és elégedett, vagy nem fogod érdekelni. Aki felnőtt, van pénze, annak már megvan a körmöse is, aki tini, annak meg hol van pénze ilyesmire, hol nincs, nem fog visszatérni.