Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Kofálkodás nélkül elveszett...

Kofálkodás nélkül elveszett az ember?

Figyelt kérdés
Hideghívás, ismerősök felkeresése, rábeszélés, lehetőség megmutatása, "gyere el, hallgasd meg", képzés, értékesítés, eladni, marketing, tárgyalástechnika, kifogáskezelés, név- és címlista, telefonálni, érvelni... stb, stb, kinek nem ismerősek ezek a címszavak? Lehet, hogy őskövület vagyok, de én még mindig abban hiszek, hogy a szükség, az igény bennem ébred és akkor tájékozódom. Régebben: bejárom az üzleteket, manapság: felmegyek a netre. Majd, ha megtaláltam a számomra legmefelelőbb ár/teljesítmény viszonyú megoldást, akkor vásárolok/szolgáltatást igénybe veszek. De sajnos úgy látom, hogy ma mindenből túlkínálat van és létrejött egy új formáció (nem is olyan új) a direkt marketing, amit mi csak kucséberkedésnek hívunk a családban. Sokmindenhez értek, de nekem ehhez nincs gyomrom, hogy felkeressek így-úgy vevőjelölteket és "tukmáljak". Arra keresem a megoldást, hogy nem létezik-e egy olyan módszer, amikor az a bizonyos termék vagy szolgáltatás önmagát eladja? Tehát nem kell lenyomni a torkán senkinek, hanem: KERESIK. Milyen módszerekkel lehet kiváltani az "ügynökölést"? Webáruház, hirdetés, reklám?
2010. ápr. 5. 09:44
 1/4 anonim ***** válasza:
Azt hiszem, olyan világot vársz/keresel, ami nincs. Túlkinálat van, valóban, de az értékesités nem egyenlő kofálkodással. Persze lehet úgy is csinálni, de nem kell beállni a sorba. Az, hogy valakinek felhivod a figyelmét a szolgáltatásodra, hirlevelet küldesz, beirsz a vállalkozásodhoz kapcsolódó topicokba, szólsz az ismerőseidnek, hogy mivel foglalkozol.. ez korrekt, nem?
2010. ápr. 7. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
De, ez így korrekt. Én a kérdést inkább abból a szemszögből indítottam, hogy néha "hányásos rosszullétet" érzek attól, hogy böngészem az álláshirdetéseket, vagy vállalkozási ötleteket keresek és folyton mindenhol és mindenhonnan, a vízcsapból is az folyik, hogy "sales", telemarketing, értékesítő, területi képviselő, stb stb. Tehát nem az, hogy érts valamihez, hanem az, hogy telefonálj, tukmálj. A finom üzletépítéssel nincs gond, a párom kutyakozmetikus (is) és a legtöbb visszajáró páciens kutya onnan van, hogy kutyasétáltatások alkalmával más kutyások dícsérik a mieinket. Én pedig tudom, hogy mikor kell elejtenem a finom megjegyzést. Viszont ebben nem bszogat senki, nem koppintanak a fejemre, nincs kényszer.
2010. ápr. 7. 07:32
 3/4 anonim ***** válasza:

a kofálkodással hirdető cégek máshogy nem élnének meg, és vannak akik beveszik a tukmálós marketinget ezért nem hagyják abba, sőt már tanítják is hogyan kell!!

de az ember ilyen: ha bemész kenyérért a boltba, van, hogy minden mást megveszel, csak a kenyeret felejted el

az emberek figyelme terelhető, célja megváltoztathatóak,és tájékozatlansága kihasználható.valaki meg ezzel pénzt keres és tűri ha elküldik.

2010. ápr. 13. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
JJJJa. Az utolsó elég jól összefogta:)))
2010. ápr. 14. 08:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!