Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mivel lehetne minél jobbá...

Mivel lehetne minél jobbá tenni egy autószalont?

Figyelt kérdés
Mit gondoltok, ügyfélként mik azok a dolgok, amik pluszt adnak, amitől jobb lesz a véleményetek az adott cégről? Vagy esetleg mi az, ami szerintetek alap lenne, és mégsem egyértelmű néhány helyen?
2016. jan. 30. 14:38
 1/2 anonim ***** válasza:
nem tudom, én soha nem vennék autót szalonból, még ha lenne rá pénzem akkor sem.
2016. jan. 30. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Autószalonba nem annyira a körítés miatt megy az ember. Ha X márkát szeretnék venni, akkor elmegyek a legközelebbi X szalonba. Természetesen fontos, hogy normális kiszolgálást kapjak, de ezt nem számolom az extrák közé, ez alap. A másik lehetőség, hogy végigjárok több szalont, X és Y márkáét, és ajánlatot kérek mindenhol. A legjobb ajánlat alapján döntök.


Ha a szalon mellett szerviz is van, kulcsfontosságú, hogy az autómba az az alkatrész kerüljön, amit kifizetek. Ebben még van mit fejlődnie a hivatalos szervizeknek. Ezenkívül engem zavarni szokott, hogy a szervizek brutális óradíja látszólag arra megy el, hogy 3-4-5 alkalmazott lézeng egész nap az jobbára üres szalonban. Szóval ha szervizekről van szó, akkor az ár/érték arányt lehetne javítani, mindkét oldalon.

2016. jan. 31. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!