Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Miért lett az Appel meg az...

Miért lett az Appel meg az iphone annyira sikeres, a marketingje miatt?

Figyelt kérdés
2015. okt. 2. 22:46
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
51%
igen, amiatt
2015. okt. 2. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
70%
Mi az az "Appel"?
2015. okt. 3. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
66%

Sok oka van, a marketing csak az egyik.


- az első iphone meglehetősen megelőzte a konkurenciát, és kb a 4-ig mindig előtte is járt egy lépéssel

- mivel jól fizető réteg vásárolta, aki szívesen áldozott appokra, és egyéb termékekre/szolgáltatásokra, így sokan fejlesztettek rá, egy idő után pedig akkora piaci súlya lett, hogy gyakorlatilag bárki csinál egy appot az iphone verzió elkészítésére mérget lehet venni

- a zárt rendszer (hardver és szofver) nem túl sok szabadságot biztosít a felhasználónak, cserébe sokkal könnyebb stabilitást nyújtania, sokan pedig ezt többre értékelik, mint azt, hogy széjjel faraghatják a telefont, válogathatnak a rengeteg hardver közül, cserébe a OS-nak mindezt támogatni kellene a 20 ezer forintos belépé telefontól a 200ezres tök kategóirásig mindegyiken megfelelő stabilitást, optimalizációt kellene nyújtani.



Kétség sem fér hozzá, hogy az iPhone hatalmas sikereiben oroszlán része van a marketingnek is, de azért azt semmiképpen nem jelenteném ki, hogy csak azért sikeres, sőt!

2015. okt. 3. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Az egyszerű használhatóság is sokat számít.
2015. okt. 3. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

1. mert egyszerű kezelni. Egy iOS-t még egy retardált is kiimer 5 perc alatt, legalábbis alap felhasználói szinten.


2. mert jó a design és az anyagminőség. Ha az iOS mostanában kicsit biceg is (a 9-es verzió elég beteges még mindig..), maga a telefon nagyon igényes, jól kidolgozott és szép.


3. mert az Apple vezetősége tökéletesen felismerte, hogy az átlagfelhasználót egy telefon esetében nem a száraz műszaki tartalom hatja meg, hanem a mögé rakott immateriális tartalom. (Ha Apple cuccod van, menő vagy, trendi vagy...stb.). Az Appleből BRAND lett, eddig a nehéz munka, innentől kezdve a kutyasz*r is eladható, csak legyen rajta almás logó.


4. mert az Apple nem követte el azt a hibát, hogy a termékskáláját a fogyasztók jövedelméhez mérten diverzifikálja. Minden iPhone drága, és az is marad: a jómódúak megveszik készpénzre, az átlagos keresetűektől a csórókig terjedő skála meg hitelre. A gazdag azért veszi, mert trendi és egyébként is, miért ne - a csóró meg azért, mert gazdagnak/menőnek/sikeresnek akar látszani. Onnantól kezdve, hogy ezt a struktúrát felépítették, csak hátra kellett dőlni a bőrfotelben és számolni a lét.

2015. okt. 3. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:

Azért mert Stev Jobs úgy döntött, hogy nem csinálnak szart és nem dobnak annyi terméket a piacra, hogy az emberek ne tudják mit vesznek.

Amikor tönkrement az Apple és visszahívták őt az igazgatótanács élére akkor minden addigi cuccot kisöpört a szemétre és felrajzolta a stratégiáját egy táblára, amiben egy négyzetet felosztott négy részre. Abból az egyik volt az asztali gépek lakkosságnak, egyik asztali gépek profi felhasználóknak, egyik hordozható lakosságnak és egyik hordozható profiknak. A több tucat szar helyett átláthatóan négy terméket csináltak. Sok pénzt költött design-ra és minőséges anyagokra.

2015. okt. 3. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:

Először nem az iphonet akarták megcsinálni hanem az ipadet csak az LG már nagyon közel járt ahhoz, hogy egy érintőképernyős telefont dobjon a piacra, ezért abbahagytak minden más fejlesztést és az iPhone-t csinálták meg még mindenki más előtt.

Persze a marketingje is jó volt de rendes használható termék nélkül az nem ért volna semmit. Annyi pénzzel amennyit már kerestek mostan bármit meg tudnak csinálni.

2015. okt. 3. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
0%

#5-ös


Egy ilyen "csóró" ember, lehet hogy 1000x többet ér, mint te, legalábbis a stílusod alapján még a legutolsó cigányt is előbb kihúznám a vízből..

2015. okt. 3. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

#8-as (#5-ös vagyok):

nem értem, mi volt ebben a sértő.

Ha azt írom, hogy "a réteg, amelynek korlátozottak az anyagi lehetőségei", akkor empatikusabbnak tűnnék?


Én nem arról beszéltem, hogy ki mennyit ér, hanem hogy milyen piaci stratégiát követ az Apple (sikeresen). A csóróság egy viszonyfogalom, jelen példában az iPhone volt a viszonyítási alap. Ebből nem következik, hogy az emberi érték mércéje is ez lenne.

Én arra utaltam, hogy van egy réteg, amelyik mellényzsebből kicsenget 2-300 ezret egy telefonra, ezért különösebb erőfeszítés nélkül tulajdonolhat almás telót. Ezzel szemben van egy fizetőképesség terén kevésbé potens réteg (remélem elég szofisztikált voltam!), amelyik az előbbi kaszthoz szeretne hasonlítani, és mivel életvitelben nem versenyezhet, ezért tárgyakkal próbálja mímelni a májert/gazdagot/menőt.

Érték ide vagy oda, én ezt elég sekélyes mentalitásnak tartom. Eladósodni csak azért, hogy ugyanolyan telefont nyomkodjak, mint a jól kitömött szomszéd, vagy azért, hogy a metrón lássák mások, hogy én bizony nem sz*rral gurigázok... hát ez azért takar egyfajta szellemi színvonalat.

Mellesleg én magamat nem pozicionáltam a skálán, tehát nem értem, hol van itt helye a személyeskedő támadásnak...

2015. okt. 3. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
A szifon egy nagyon jó telefon.
2015. okt. 4. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!