Tapasztalt webáruház tulajdonosok akik viszonteladók is! Ti elfogadnátok ezeket a feltételeket a nagykereskedőtől?
Mennyire megszokott vagy normális, ha a nagykereskedő az alábbiakat köti ki a szerződésben? (darabonként 2-4 ezer ft-os áruról van szó)
- nincs visszáruzási lehetőség
- a küldemény átvételekor, utánvéttel kell fizetni (tehát átutalással nem lehet)/- nem szeretnék nagyobb összegű készpénzt tartani magamnál, ha egy mód van rá/
- ha a megrendelt, leszállított küldeményt a kézbesítési címen nem veszem át, kb. 3000 Ft kötbért fizetek. Tehát ha mondjuk kiugrok fél órára ügyet intézni a városba, és pont akkor jön a futár, akkor fizethetem a kötbért? (Nincs alkalmazott.) A futárcégnél elvileg van telefonos egyeztetés, de egyes tapasztalatok szerint ez nem mindig működik pontosan. És a futárszolgálat mulasztásaiért, az abból eredő károkért a nagyker nem vállal felelősséget. (persze ez utóbbi valahol érthető).
Szerintetek ezek a feltételek mennyire átlagosak, elfogadhatóak? Köszönöm a válaszokat!
Ja, kimaradt, ahogy mi dolgozunk:
Bontatlan, sértetlen termék 24 órán belül (csak munkanap számít) visszáruzható következmény nélkül (csak a futárköltség terhel)
Garanciális termék bármikor visszaküldhető, nagyker intézi
Hibás teljesítés esetén a bontott termék is visszáruzható
UTÓLAG fizetünk minden pénteki szállításkor KP-ban vagy pénteken legkésőbb 12 óráig átutalással meghatározott heti hitelkeret alapján. Ha nagy mennyiségben rendelünk akkor hétközi fizetést kell alkalmazni
Mivel futárcég nincs, saját emberük szállítja ki a terméket így minden felelősség az övék, ami szállításból ered
Igazából ez nagyban függ a terméktől is.
Ha olyan terméket értékesítesz, aminek az egyedüli hazai nagykereskedője az általad felvázolt cég, akkor nem vagy alkupozícióban.
Ha viszont valamilyen tucat terméket értékesítenél (elektronikai eszközök jelentős része) akkor lazán te vagy nyerő alkupozícióban.
"Tehát ha mondjuk kiugrok fél órára ügyet intézni a városba"
Az ilyen ne üzletet üzemeltessen, hanem telefonos bejelentkezés alapján műkörmözzön vagy kozmetikázzon. Egy üzlet legyen nyitva a nyitvatartási időben. És ne ügyeket intézzen a kereskedő vagy az alkalmazottja a nyitvatartási időben.
Soha többet nem megyek vissza olyan helyre, ahol az ajtóban kis fityegő tábla van, hogy "Rögtön jövök" és félórát szobrozva sem került elő az eladó. Telefonszámot sem ír ki, hogy meg tudnám kérdezni, mikor méltóztatik visszajönni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!