Kedves Mindenki! Kihez forduljak, ha van egy élelmiszer ipari üzleti ötletem, ha csak magát az ötletet szeretném továbbadni megvalósításra és "csendestársként" osztozva a bevételen, profitálni belőle?
Minden sikertörténet egy ötletnek tűnik, ilyen a Facebook a Google a Prezi és a szeletelt kenyér is. –De nem az, sok száz sok ezer ügyféllel és/vagy egy termékkel vagy szolgáltatással kezdődött általában minden amire befektetők ráugrottak. Ha te feltalálod a kockára vágott kenyeret, ez lehet, hogy téged lelkessé tesz és úgy gondolod, hogy ez milliókat ér. A gond ezzel az, hogy ezt a vevők döntik el, meg a marketing gépezet, meg azok akik felépítik egy új termék piacát. Egy ötlet nem csak lehetőség, hanem rizikó is. Ez és sok más dolog vezet oda, hogy nem nagyon szokás ötleteket venni.
Olyan megvalósult termékekbe, szolgáltatásokba szoktak beszállni befektetők, ahol látszik, hogy a terméknek szolgáltatásnak, már most is van és lenne piaca. Egyébként mivel más cég meg csinálhat úgy kockára vágott kenyeret, hogy téged megkerül és akár le is győzhetnek titeket a versenyben, nem igazán szeretnének egy ötletbe beruházni.
Ötleteket pedig valóban szoktak lopni, megvalósult ötleteket, amin látszik, hogy működik.
Ezért van ennyi féle autó, telefon, tv, mind más és mind tök egyforma, amíg valaki nem jön ki egy újjal, utána őt másolják.
A másik, hogy az ilyen cégeknek, állandóan szüksége van ötletekre és ezért egy egész regiment kreatív koponya dolgozik ezen.
Miért kéne az élelmiszer láncoknak referenciát mutogatniuk neked ? Te tudsz olyan ötleteidről referenciát mutatni amik már százmilliókat hoztak ?
Én két ilyen emberrel is tárgyalok rendszeresen, hidd el, ezek kenyér nélkül fognak megenni, mert azt mondaná az egyik, itt az én referenciám, ennyi és ennyi vállalkozás ennyi és ennyi ezer üzlet, ebből ennyi és ennyi vállalkozás forgalma haladja meg a milliárdot, most pedig ön jön fiatalember, ha tőlem referenciát kért akkor nyilván ön is hozott.
Egyszerűen azt mondanák az ötletedre hogy nem, megvárnák míg más kijön vele, felépíti a piacot és utána jönnének ki a sajátjukkal. A piac és termék nélküli ötlet általában nem értékes.
Aztán egyébként az ötletben mindaddig senki nem hisz amíg meg nem valósítod és nem nyeri el mások tetszését.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!