Honnan tudnák pénzt keresni?
Igazán tovább lehetne lépni ezen a helyesírás dolgon. Nem azt mondta, hogy író szeretne lenni.
A helyesírás amúgy sem minden, én például jópár programozót ismerek, akik nem tudnak helyesen írni, mégis szakmájuk csúcsán vannak...
Online netes fogadás, illetve internetről rendelt ,,wholesale" vagyis nagyker. (átlag Kínai) termékek!
Én kínából rendelt termékekkel üzletelek,munka mellett ez kitűnő ,havi szinten ez a bruttó 240,000forintos fizetést kiegészíti ,vegyesen de átlag 30,000-45,000forinttal.Persze ez nem azt jelenti,hogy a 30,000 forint az maga az-az összeg amit árultam,nem!Ez csak a profit!
Az,hogy miben van pénz az relatív,logikusan magyarországon interneten tudod te ezt most értékesíteni.
Neked legmegfelelőbb most a vatera.hu weboldal!
Mint tudjuk ,a fantázia relatív dolog.Bármiből lehet pénzt keresni,vaterán bármit ellehet adni.
Kereskedés világában maga az árúcikk az abba a fogalomba tartozik amit úgyhivnak 80-20,vagyis az eladás esélyének a 80%-a a marketing körül forog,a termék maga csak 20% ennek az esélynek.
Magát egy reálisan keresett ,ám nem túl gyakorian kapható terméket kell kiválasztani.
Ez nem az jelenti,hogy hamis Iphone 5-öket kell venni ,hisz ebbe a vatera már szinte bele is fullad,mivel tele van.
Egy okosan kiválasztott termék ,amihez aránylag olcsón hozzájutsz ,és aránylag drágán eltudod adni ,az nem 100%esélyt jelent az eladásra,ez csak 20%-ot tesz ki.
Az olcsón megvett ,drágábban eladott terméknél gondolhatunk pl.: 5dolláért megvett nemtudom milyen csilli-villi márkájú szemüveg,amit te eladsz 3,900-ért.
Itt nem azt takarja a ,,csilli-villi" márka nem azt jelenti ,hogy egy arányosan direkt elírt szó a márka (pl Gucci helyett Lucci,hidd el poton pénzért megtalálod kis kereséssel azt amire Gucci van ráírva)
Innentől már csak a marketing ,illetve a szimpátia keltés ami 80%-ban határozza meg ,hogy egy Gucci szemüveget kereső ember tőled veszi-e meg 3,990-ért vagy mástól 2,500-ért.
Nem azt kell hangsúlyozni ,hogy milyen a terméked ,hanem hogy a te terméked ,szolgáltatásod mit tesz a vevőért.
Egy szimpla hasonlat erre:
"Gucci rózsaszín szemüveg eladó 3,500ft a legjobb ,legolcsóbb"
Vagy
"Csak fél percet szánjon rám,és megmutatom ,hogy mit is tehetek önért.Miért venne mástól silány,karcos ,kacsa terméket ,ami 10-ből 9x nem az ami a leírásban szerepel,ha nálam igen ön megkapja amit keres,ráadásul kedvező áron.
Miért venne ön olyan pénzéhes svindlerektől párszáz forintért kevesebbért akik a 200forintos termékre is eredetit írnak ,csak hogy kapósak legyenek,igen leírom ez utángyártott ,hisz az eredeti ezek többtízszeresét teszik ki árban.
Higgye el,ön ezen csekély összegért is, megkapja ugyanazon presztizst,szimpatizáns faktort amit ,egy 60,000forintos szemüvegben."
ugye ,hogy a második már jobban hangzik?
Hogy átláthatóbb legyen,nézd meg csekély videómat,netörődj azzal hogy kisvállalatok számára van,a lényeg ,a sikeres marketing lényege ,benne van.
https://www.youtube.com/watch?v=hL3nYQktsC8
Wolf Gábor - Marketing Commando!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!