Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Apróhirdetés baki, segítség?

Apróhirdetés baki, segítség?

Figyelt kérdés

apróhirdetés oldalon vettem egy mobiltelefont készpénzre.

ott helyszínen nem volt még semmi baja, de hazavittem, belepróbáltam a sim kártyát, és nem csatlakozik fel a hálózatra.

vissza szeretném cserélni akitől vettem személyesen, de ő nem akarja.

meg lehetne oldani valahogy a dolgot?

semmilyen bizonylat nem készült.

válaszokat előre is köszönöm.



#hazugság #garancia #védelem #fogyasztó #behúzás #aprohirdeté #foyasztóvédelem
2013. jún. 16. 10:17
 1/3 anonim ***** válasza:

Magánszemély nem tartozik garanciális felelősséggel egy eladásért.


Ha a helyszínen kipróbáltad és ott jó volt a termék akkor nincs további jogod reklamálni.

2013. jún. 16. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
de ugy hallottam hogy ilyen hirdetésnél ha nem tünteti fel hogy termékre nincs garancia, akkor egy év garanciára jogosult vagyok, de lehet hogy kellett volna egy adásvételit csinálni...
2013. jún. 16. 10:43
 3/3 anonim ***** válasza:

Ezt rosszul hallottad.


Új termék céges eladásánál kötelező az 1 év jótállás tartós fogyasztási cikkekre.


Magánszemélytől semmit sem lehet követelni, ha csak nem szándékos átverésről van szó. De itt szerinted sem arról van szó.

2013. jún. 16. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!