Egy webáruházban mennyi lehet a fake megrendelés?
Nyitnék egy webáruházat, csak azon gondolkozom, hogy mennyi lehet a fake/hamis megrendelések aránya, tehát amikor a megrendelő nem veszi át a terméket?
Azért érdekel, mert ilyen esetben én elbukom a szállítási költséget, ami kb 1000-1500 Ft...
Ha jól csinálod, semennyi. ÁFSZ-ben vagy rendelésnél lehet kritériumokat megszabni, akár rá is terhelheted a vevőre az újbóli kiszállítás költségét (bár biztos nem leszel túl népszerű e miatt). Webáruház esetén én az ilyen előreutalásos meg személyes átvételi módszereket nem ajánlanám, mert nagyon sokan nem szeretik. Viszont egy bizonyos vevőszám felett érdemes egy profi futárcéggel (DHL, TNT, UPS) mivel sokkal biztonságosabb. Nem csak a vevő szúrhatja ám el, de gyakran a posta vagy a kiszállítócég is hibázik, ami még kellemetlenebb lehet, mint egy szállítási költség elbukása...
No meg az sem mindegy, hogy mit is értünk fake rendelés alatt, mert ha csak egyszerűen eláll valaki a termék átvételétől azt neked mint eladónak viselned kell, mert ehhez joga van. Viszont ha nem létező személy nem létező címre vásárol azt könnyen ki lehet kerülni egy telefonos vagy e-mailes visszaigazolással.
Annyi hogy nem adsz meg utánvételt és probléma megoldva.
Egyébként vaterán nekem kb. 5% volt a kamu megrendelés, mondjuk ha jobban és hamarabb rájuk szólsz hogy fizetni kéne akkor hajlandóbbak cselekedni, nem szabad sokáig rájuk hagyni.
Egyébként megkérdezhetem hogy a webáruházat hol csinálod/tatod?
És hogy egyéni vállalkozóként vagy kftként üzemeled?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!