Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Webshop üzemeltetők több...

Webshop üzemeltetők több shopban is megrövidítik a vevők jogait. Meddig folytathatják ezt?

Figyelt kérdés

Pl. nem tüntetik fel a 8 napos visszavásárlást, nem tüntetik fel az elállás jogot. Bár mindkét esetben bőszen idézik a jogszabályt amit a következő mondatukkal át is írnak.

De ugyan ez vonatkozik az adatvédelemre is. Nem jelentik be az illetékes hivatalnak.


2011. aug. 14. 20:33
 1/3 anonim ***** válasza:
addig, amíg ide írogatsz, ahelyett, hogy a fogyasztóvédelemnek tennél bejelentést
2011. aug. 14. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ha nem tetszik, ne rendelj tőlük.

Ha sokan mennek máshoz rendelni, előbb-utóbb bezárnak.

Tudod, a rossz hír gyorsabban terjed, mint a jó.

2011. aug. 15. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

1. Nem rendelek, hanem üzemeltetnék.

2. Több éve üzemelő, menő shopokról van szó.

3. Nem riasztja vissza őket a több százezres büntetés illetve adatvédelem esetén a milliós.


Hogy miért ide írok: az esetleges konkurenciát nem ezzel akarom lenyomni, csak felvetettem, hogy miért nem ellenőrzik őket saját hatáskőrben az illetékesek. Miért kell nekik megvárni a bejelentést.


Nem tetszik, ne vásárolj: sok birka vásárló azt látja ami elé van tólva. Nem nézi azt, hogy mi a joga és mi a kötelessége a vásárlással kapcsolatban.


Fogyasztóvédelem: gyakorlatilag minden elérhető csak ők közvetlenül nem.

2011. aug. 15. 13:02

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!