Webshop üzemeltetők több shopban is megrövidítik a vevők jogait. Meddig folytathatják ezt?
Pl. nem tüntetik fel a 8 napos visszavásárlást, nem tüntetik fel az elállás jogot. Bár mindkét esetben bőszen idézik a jogszabályt amit a következő mondatukkal át is írnak.
De ugyan ez vonatkozik az adatvédelemre is. Nem jelentik be az illetékes hivatalnak.
Ha nem tetszik, ne rendelj tőlük.
Ha sokan mennek máshoz rendelni, előbb-utóbb bezárnak.
Tudod, a rossz hír gyorsabban terjed, mint a jó.
1. Nem rendelek, hanem üzemeltetnék.
2. Több éve üzemelő, menő shopokról van szó.
3. Nem riasztja vissza őket a több százezres büntetés illetve adatvédelem esetén a milliós.
Hogy miért ide írok: az esetleges konkurenciát nem ezzel akarom lenyomni, csak felvetettem, hogy miért nem ellenőrzik őket saját hatáskőrben az illetékesek. Miért kell nekik megvárni a bejelentést.
Nem tetszik, ne vásárolj: sok birka vásárló azt látja ami elé van tólva. Nem nézi azt, hogy mi a joga és mi a kötelessége a vásárlással kapcsolatban.
Fogyasztóvédelem: gyakorlatilag minden elérhető csak ők közvetlenül nem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!