Saját, normális MLM üzlet. Aki utálja az MLM-et, légyszíves ne olvassa! Tehát, egy olyan üzlet, ahol normális termékek vannak (Mondjuk ismert, magyar árukról legyen szó! De márkás, csakis ismert termékek! ). Lehet ilyet?
"Esetleg az fel sem merül benned: Mert jobb? "
De, bennem felmerül. És most tedd meg, hogy válaszolsz is a feltett kérdésekre, mert anélkül ez nem vita.
Tehát felmerül, lehet, hogy jobb. Ezért összehasonlítom a kettőt, és érdekes módon nem az a jobb. Viszont kevés ember hasonlítja össze, inkább hisz a reklámnak.
És megnézzük, melyik cég ad megelégedettségi garanciát a termékére. Ha nem hasonlítanám össze, akkor arra gondolnék, amelyik garanciát tud adni, annak jobbnak kell lennie.
Tehát de, felmerült a kérdés, hogy jobb-e, és a fenti mindkét vizsgálaton elbukott a henkel.
Nos, talán te is megválaszolhatod: nem lehet, hogy azért fogy több henkel, mert az emberek csak azt ismerik, hiszen azt tolják a fejükbe a barátok közt szünetében? Kiegészítheted a választ azzal is, hogy amikor kiállsz a térre felmérést készíteni, először felsoroltatsz emberekkel mosópor márkákat. Egyből megválaszolódik a kérdés, hogy mit ismernek...
"Pontosan... ezért vesznek többen WW Polo-t mint 7-es Bömöst"
Nem, nem azért. Hanem azért, mert nem akarják megfizetni a jobbat. Ha a bmw-t is polo áron adnák, nyilván azt vennék. HA(!), tudnak róla.
"Igen.. az Opel azt mondja"
Hülye példa. Főleg, mert egyik mosóporgyártó sem állítja, hogy ők adnának el a legtöbb mosóport. Maradjunk a publikált, könyvvizsgált adatoknál, jó?
"nem az Amway forgalma volt.. hanem az Alticor csoport része, ami nem ugyanaz."
:D "Sokat" tudsz a dolgokról.. A vállalati struktúra megváltozása tényleg sok mindent befolyásol.. Egyébként de, gyakorlatilag a kettő ugyanaz.. Csak az eddigi külön részlegeket most külön cégekké tették. Attól még ugyanarról van szó, de ez teljesen mellékes. Mondd inkább azt, hogy a 9mrdUSD nem mosópor-eladásból van. Az igaz is lenne. És akkor hozzáteszed, hogy végülis a Henkelnél sem, és akkor megint nem jutottunk előbbre.
Na lényeg a lényeg, jobban teszed, ha saját szemeddel meggyőződsz annak a terméknek az áráról és a minőségéről, amiről vitázni készülsz. Ezt eddig nyilvánvalóan nem tetted meg, és ez súlyosan lerontja a hozzászólásod színvonalát. Tanulni sosincs későn! Persze az ember mereven szokott a hitéhez ragaszkodni, és fél attól, hogy olyat tapasztal, ami megingatja benne. Gondolom te is félnél egy ilyen tapasztalástól. Ha nem, könnyen megtalálod a módját! Hajrá!
Ezzel az Amway vs Henkel vitával sokat segítettetek a kérdezőnek. Egyébként, milyen magyar termékre gondolsz, mert már minden jónevű magyar termék külföldi kézben van, legtöbbnek csak a neve maradt magyar.
Egyébként szerintem MLM-ben a termékforgalmazás, elég nehéz, ahhoz képes amennyi munkát bele kell fektetni, ha ilyesmivel akarsz foglalkozni, inkább másfélét keress.
Hidd el.. megtettem azt, hogy megnéztem az Amway árát és a minőségét:
Eredmény: Nem kell!!! :)
Gondolod ha olyan jó lenne akkor nem használnám?
"Hidd el.."
Én elhiszek bármit. Annyit viszont te is tegyél meg, hogy belátod, a te személyes véleményed és tapasztalatod tökéletesen irreleváns a kérdésben. Te Renaultot vettél, mert az tetszett, a másik meg Citroent, mert neki meg az. Szerinted a Citroennek nem jó az ár-érték aránya. Ez rendben van, de te most azt próbálod előadni, hogy szar a Citroen, mert te nem azt választottad? Hogy a te igazságod igazabb a másikénál? Ugyanmár! Ízlésekről felesleges vitatkozni.
Bár kíváncsi lennék, hogyan hasonlítottál minőséget, és hogyan magyarázod, hogy az általad gyengébb minőséget nyújtó cég még úgy is a piacon tud maradni már évtizedek óta, hogy közben pénzvisszafizetési garanciát vállal a termékeire. Nos, hogyan magyarázod? (Csendben kérdezem meg, nem lehet, hogy a te értékrendszered egyszerűen valahogy ... "speciális"?)
"Gondolod ha olyan jó lenne akkor nem használnám?"
Tehát pontosítsuk. Nem tudod, hogy jó-e, ezt egyikünk sem tudja. Véleményünk lehet róla. Tehát mondjuk úgy, hogy te nem *találtad* elég jónak. Ezért nem használod. Nem azért, mert nem jó. Aki használja, az sem azért használja, mert jó, hanem mert ő jónak *véli*! Ez így elfogadható neked is?
szia.
az MLM egy értékesítési forma!
ergo
van a termék (tárgy, szolgáltatás...akármi) ahogy az megszületik a vállalkozás akié eldönti, hogyan fogja azt értékesíteni:
kiteszik a polcra 1 boltban vagy pl tesco(F&F) vagy több boltban Pl: milka vagy saját hálózatot húznak rá általában direkt marketingel Pl zepter vagy MLM rendszeren keresztűl értékesítik....stb van még sok
rem érted már, hogy ez csak egy értékesítési forma és termék függö, hogy mit, hol és hogyan értékesítenek!
vannak ilyenek.
A régi MLMeknek (Calivita, Energy stb) saját boltjuk van. S regisztrált hálózatépítők járnak oda vásárolni. Napi millás forgalommal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!