Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mit kezdtek a folyton elkéső,...

Mit kezdtek a folyton elkéső, találkozót későn lemondó vagy egyszerűen meg nem érkező ügyfelekkel?

Figyelt kérdés
Egészségügyi szolgáltató vállalkozó vagyok. Az utóbbi években egyre gyakoribb az a bosszantó dolog, hogy a megbeszélt kezelést utolsó pillanatban mondják le, vagy le se mondják, csak nem jönnek el Esetleg utólag telefonálnak, hogy bocsánat. Mások (vagy ugyanezek) pedig rendszeresen negyed- félórát késnek. Kíváncsi lennék, Ti hogyan kezelitek ezt a problémát Kérdésem kollégákhoz, illetve hasonló helyzetekkel találkozó üzleti szereplőkhöz szól.
2011. ápr. 24. 14:17
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat. Néhány nem volt valami életszerű. Van vendégköröm, az a gyakorlat, hogy ha valaki többedszerre késik, jelzem neki, hogy ez a feszöültség a szolgáltatás színvonalát rontja, ez nem célszerű. A következő ügyfelet rátartással jegyzem elő, a pontos ne várjon a pontatlan miatt. Most tervezem bevezetni, hogy a negyedóránál nagyobb késés beleszámít a szolgáltatás idejébe, ha pedig valaki nem jön el, és nem mondja le, vagy későn teszi, először a felét kifizeti, másodszor az egészet. Ha nem tetszik neki, elmehet. Van konkurrencia, de nem vagyok senki lábtörlője. Tíz év alatt háromszor felejtettem el bejegyzett alkalmat és talán kétszer késtem el. Késők miatt volt, hogy várattam mást, de már úgy szervezem, hogy ez ne történjen meg.
2011. ápr. 27. 08:06
 12/16 anonim ***** válasza:

Már megint az maszek egézségügyesek sírnak.

Bele van az kalkulálva az árba rendesen amúgy is.

Menj el gyárba dolgozni....

2011. máj. 1. 05:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
Gondolom, Te gyárban dolgozol. Senki nem akadályozza meg, hogy átképezd magad maszek egészségügyessé. A kérdés nem hozzád szólt, hanem a maszek egészségügyesekhez. A válaszod mögötti mondanivaló az igazi "sírás"...
2011. máj. 1. 11:29
 14/16 anonim ***** válasza:
Első vagyok. Nálam a késés sosem okozott gondot. Ha valaki késik, akkor is az eredeti időpontban fejezzük be az óráját (hiszen jön a következő ember), és természetesen ugyanúgy fizeti, mintha időben jött volna. Még soha senkinek a fejében nem merült fel, hogy kevesebbet adjon, csak mert késett.
2011. máj. 1. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Nálam késett az első vendég,hamarabb jött a második,és "lebuktak" egymás előtt.Azota pontosak..))

De kérd el a telszámukat,és hivd fel,ha késik.Aztán mondd le.Szolj a következőnek,hogy jöhet hamarabb..protekciosnak fogja érezni magát..)

2011. máj. 2. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Jó, de pl. egy fogorvos nem hagyhatja abba a kezelést a felénél..
2011. máj. 3. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!