Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mit kezdtek a folyton elkéső,...

Mit kezdtek a folyton elkéső, találkozót későn lemondó vagy egyszerűen meg nem érkező ügyfelekkel?

Figyelt kérdés
Egészségügyi szolgáltató vállalkozó vagyok. Az utóbbi években egyre gyakoribb az a bosszantó dolog, hogy a megbeszélt kezelést utolsó pillanatban mondják le, vagy le se mondják, csak nem jönnek el Esetleg utólag telefonálnak, hogy bocsánat. Mások (vagy ugyanezek) pedig rendszeresen negyed- félórát késnek. Kíváncsi lennék, Ti hogyan kezelitek ezt a problémát Kérdésem kollégákhoz, illetve hasonló helyzetekkel találkozó üzleti szereplőkhöz szól.
2011. ápr. 24. 14:17
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Ez ellen sokat nem tehetsz, bele kell kalkulálni a jövedelmedbe. Én nyelvórákat adok, ott ugyanez van, sokszor lemondanak órákat, nem egyszer az utolsó pillanatban, de olyan is előfordul, hogy elfelejtenek szólni, hogy nem jönnek. Évek óta csinálom, nekem az vált be, hogy egyharmaddal többet vállalok, mint amennyire valójában szükségem van a megélhetéshez, és akkor mindig van annyi pénzem, amennyi kell. Ha meg véletlenül mindenki jön, akkor még félre is tudok tenni. :)
2011. ápr. 24. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
80%

Te szolgáltató vagy. Te tudodmilyen a vevőköröd, megengedheted-e maganak, hogy ne csak mosolygj mindehhez.

Ha igen, akkor mondd meg a későknek, hogy már nem tudod fogadni, az egyszer nemjövőktől kérj előleget a legközelebbi időpont megbeszélésekor.

Ha ezt nem engedheted meg magadnak, akkor marad a mosolygás

2011. ápr. 24. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

esetleg köthetsz velük szerződést, azaz ne csak bejelentkezés legyen, hanem történjen elő megállapodás, ha személyesen jelentkeznek be előre.


bele kell venni, hogy mondjuk x nap a max amikor még lemondhatja, ha lemondja később, akkor fizetnie kell x %-ot.


Esetleg hirdessed úgy magad, hogy aki előre fizet, vagy előre kifizeti az ár x részét, az kap valami kis pluszt.


hány ügyfeled van havonta és ebből mennyi aki ilyen késő vagy nem megjelenő?

2011. ápr. 24. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 Sovcsik Krisztián ***** válasza:

Egyeztess egy időpontra 2 ügyfelet negyed óra különbséggel.

16:00 1.

16:15 2.

Felhívod 1-t, hogy 5 perc késéssel tud csak jönni, és ha telefonban visszamondja, máris ott van a 16:15-s ügyfél.

Ha pedig 1-s jön, akkor felhívod a 16:15-t, hogy ma nem tudtok találkozni. Következőre mikor egyeztetsz vele időpontot, akkor ő lesz az első, akit már nem mondhatsz le és így tovább.

2011. ápr. 24. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
ÁÁÁ lemondani nem lehet,kedves előző.Te se dolgoztál soha szolgáltatóként, vagy vízvezetékszerelő vagy
2011. ápr. 24. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Megpróbálhatnád a későkkel,hogy a szolgáltatás felénél abbahagyod és szólsz neki hogy itt a köv. ügyfél aki időben jött és ővele folytatod.Persze csak a fele pénzt kérd tőle,de lehet hogy legközelebb nem késik.Akik pedig az utolsó pillanatban mondják le,azokkal pedig a köv. időpont egyeztetésénél az ő általa kért naphoz még tegyél hozzá 4-5 napot,így talán már várni is fogja az általad felkínált napot.
2011. ápr. 24. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
41%

Az itt tanácsot adók nagyrésze is szemmel láthatólag sose dolgozott szolgáltatóként...


Ha te visszamondasz ügyfelet, vagy az óra felénél elküldöd akkor azt sem látod többet, gondolom van konkurencia bőven.


Én a megbízhatatlan ügyfelektől el szoktam kérni pl. egy hónapra előre a pénzt. - persze ezt csak azzal lehet megcsinálni aki rendszeresen jár hozzád.

2011. ápr. 24. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Tégy ki a falra egy "árjegyzéket", rajta:

- Egészségügyi szolgáltatás pl. 3000.- Ft/szolgáltatás

- Tanácsadás minden megkezdett fél óra pl. 500.- Ft


Az elkésővel közlöd, hogy sajnos mivél késett, a megbeszélt szolgáltatáshoz már nem érdemes hozzákezdeni, mert a következő érkezéséig úgysem tudjátok befejezni, de amennyiben vannak kérdései, azt szívesen megbeszéled most vele. (Tanácsadás).

És ne feledd el vele egyeztetni, hogy a most kimaradt szolgáltatást mikor fogja tudni igénybevenni. Érezni fogja a saját késésének hátrányait a kimarad szolgáltatás miatt.

2011. ápr. 24. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 Sovcsik Krisztián ***** válasza:
Ha hozzád megy valaki időpontra, azt igenis le lehet mondani. A másik pedig, hogy ha azt látja az ügyfél, hogy nem ő az egyetlen és ő is pótolható, hidd el legközelebb nem fog késni és téged választ.
2011. ápr. 24. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Miért ne lehetne a szolgáltatás felénél azt mondani hogy vége?Akkor aki időben jön azt várakoztatod meg?Őneki fogsz magyarázkodni a másik késése miatt és aki pontosan érkezik azt várakoztatod?Akkor meg a pontosan érkező nem megy hozzád többet.
2011. ápr. 25. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.