Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogy megy a boltod, üzleted?

Hogy megy a boltod, üzleted?

Figyelt kérdés
Milyen tipusú üzlet és hogy megy? Melyik megyében, városban?
2011. ápr. 21. 11:57
1 2
 11/20 Bence87 ***** válasza:
28%

"De ha azt mondják, hogy tessék egy névjegykártya, ha legközelebb valamire szüksége lesz, hívjon bátran, azt köszönettel venném."


Ezt ugye nem gondolod komolyan? Konkrétan senki nem hívni vissza, csak a papírt pocsékolnád.

2011. ápr. 21. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
De bizony! Én felhívom azt az üzletet, ahol egyébként tőkehúst is árulnak, hogy x valamire lenne szükségem, mikor kapnak. Ha arra az időre nem tudok odamenni, kérem, hogy tegyék el, kb. y időpontban ott vagyok. És elteszik!
2011. ápr. 21. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 Bence87 ***** válasza:
44%

Tehát szerinted elég, ha egy üzlet passzív módon vár a vevőre, hátha felhívja?


Akkor biztos egy pasinak sem kell odamenni egy lányhoz, mert majd hátha odamennek hozzá.


Az álláskeresőknek sem kell törniük magukat, egyszer majd csöng a telefon, és kapnak egy álomállást.


Sőt egy üzlet ne is költsön reklámra, majd jönnek a vevők maguktól.


Na persze - kár, hogy ez így nem működik.

2011. ápr. 21. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

Nem, nem! Egyszer bementem egy olyan élelmiszerüzletbe, ahova egyébként annak előtte nem jártam. Új tulaj lett, gondoltam megnézem, mi változott bent, vásároltam egy-két apróságot, akkor a pénztáros nyomta a kezembe. Hát valami pirosbetűs ünnepre akartam körömpörköltet, de akárhol kerestem, nem kaptam.

Ekkor jött az ötlet, felhívtam őket. Megmondták, mikorra kellene odamennem. Mondtam, hogy én akkor még dolgozok. Megkérdezték milyen névre tegyék félre és mikor tudok érte menni. Azóta törzsvásárló vagyok náluk, és mint ilyen, további kedvezményeket is kapok évek óta.

És nem kérdik, hogy hol lakok, mi az e-mail címem, stb, de azt tudom, hogy én hogyan tudom elérni őket. És szerintem egy vevőnek ez a lényeg.

2011. ápr. 21. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 Bence87 ***** válasza:
14%
Neked nem javaslom, hogy saját üzletet nyiss :)
2011. ápr. 21. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
50%
D: Egy szóval sem mondtam, hogy akarok üzletet nyitni. Ha pedig mégis, nem tőled fogok tanácsot kérni!!!
2011. ápr. 21. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
76%

Te jó ég.. méghogy elkérni az adatokat.. Minden ember gyűlöli a "házalókat" Ha elkérnéd a számot hívogatnád őket...? Akkor kijelenthető, hogy meggyűlölnék a boltot vagy bármilyen vállalkozást. Minden ember utálja a telefonos marketingeseket is.

Nagyon amatőr dolog a kényszeres erőltetés.

Mindig jobb az ajánlás, ahogy írták már itt. Névjegykártya oda adása, törzsvásárlói kedvezmények stb.

2011. ápr. 22. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
84%
Egyetértek az előttem szólóval, ez az adatkunyerálás csak idegesíti a vevőket. Én az ország egyik legjobban menő cukrászdájában dolgozom, soha ilyen baromságra szükség nem volt.
2011. ápr. 22. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Utolsó válaszolónak: azért mert valamit nem használsz, oktalanság lenne kikiáltani baromságnak. Viszont az garantált, hogy ha nem használod ezt a marketing trükköt, akkor sok pénzt hagysz az asztalon. Ennyi. Ha nem is akarsz felnőni a 2011-es bevált és bizonyított marketing trendekhez, akkor meg is érdemled :-)


Tesco, IKEA, stb. multik törzsvásárlói kártyája vajon azért van, mert jófejek és hogy olcsóbban vásárolj? Vagy talán azért, mert a jófejség mögött első lépésben elkérik a címedet, és postán+mailben küldözgetik az akciós ajánlataikat? :)


Minden ember más, valaki idegenkedik attól, hogy megadja az adatait, másoknak - ha tetszett a szolgáltatás - akkor örömmel megadják az elérhetőségüket. Erőltetni sosem kell! Ez tapasztalat:


Használt műszaki kiskerem van, nálunk az eladók munkaköri kötelessége minden érdeklődőtől és vásárlótól elkérni az elérhetőségét. Nálunk az vált be, hogy helyben nem adunk ingyen terméket, hanem akciós ajánlatok kiküldését ígérjük, természetesen ezt az ígéretet be is váltjuk :)


Az eredmények magukért beszélnek, egy akciós ajánlat utáni 1-2 napban megnő a vásárlások száma, és talán nem véletlen, hogy a feliratkozottak vásárolják a kiajánlott cuccokat :)


Eredeti kérdésre válasz: BP, Pest belvárosa, köszönöm, jól megy, mert folyamatosan képzem magam és a kollégáimat.

2011. máj. 8. 04:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 Bence87 ***** válasza:

"Egyetértek az előttem szólóval, ez az adatkunyerálás csak idegesíti a vevőket"


Mért, megkérdezted őket, hogy idegesíti-e őket?


Egyébként sem adatkunyerálás, adsz cserébe egy ingyen kávét vagy süteményt. De persze így sem kötelező megadnia.


Így nagyon veszélyes vállalkozni, hogy piackutatás és tesztelés nélkül úgy gondolod, hogy te aztán mindent tudsz a vevőidről, mindenkinek belelátsz a fejébe, és különben is, neked nincs szükséged tanácsra.

2011. máj. 9. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!