Mi a legjobb üzleti taktika? (ruha eladó vagyok)
Én azt szeretem, és elvárom, hogy emberként kezeljenek a boltban. Tehát, ha bemegyek, akkor köszönjenek, és "örüljenek" nekem. Legyenek segítőkészek. Ha kérdezek valamit, akkor válaszolni tudjanak, vagy, ha teljesen el vagyok veszve a boltban, akkor segítsenek.
Azt viszont nem szeretem, ha az eladó, amikor kifejezetten egyféle ruhát nézek(pl szoknyát), odajön és megkérdezi, hogy miben segíthetek, amikor egyértelmű, hogy egy nyamvadt szoknyát szeretnék.
Én azt szeretem, ha meg lehet nézni a ruhákat, le tudom akasztani öket, nem kell őket a másik kettő közül kirángatni, és visszagyömöszölgetni.
És nem csak 20 centi van a két sor között, ahova be tudok menni, és megfordulni anélkül, hogy dominóként borulna fel a másik 10 sor is.
Ja, és az akció felirat nálam nem mindig nyerő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!