Nem értesítettek 3 nappal előtte - jogos, hogy így is fizetnem kell?
Regisztraltam a szamlakeszito oldalra és a start csomaghoz keretfigyelot is választottam egy éve. A kettő együtt 45 ezer Ft fölött volt/év. Utobbit azonban nem használtam egyáltalán mert közben lett egy könyvelőm.
A rendszer a csomag lejárta előtt elvileg 3 nappal küld egy figyelmeztetést, hogy hagyok e mindent a régiben, mert megvaltoztatni csak a lejárat előtt lehet. Én már csak egy értesítést kaptam, hogy megpróbáltak levonni az összeget a kártyamrol, de nem sikerült, és rendezzem.
Természetesen nem akarom a keretfigyelot, de nem tudom már módosítani.
Jogosan érvelhetek azzal, hogy nem kaptam értesítést? Több levelük is jött (ajánlatok, reklámok), de ez nem.
Mi van, ha mással is ezt csinálják? Hogy bizonyithatom, hogy nem kaptam?
Kosz előre a normális válaszokat.
Hát, mivel leírták több helyen, hogy “minden esetben 3 nappal előtte tájékoztatást küldenek az ügyfeleknek”, én úgy vélem, ez egy olyan vállalásuk, amit 1. ők vállaltak, 2. fizetős ügyfélként nem is luxus.
Mindenesetre írtam az ügyfélszolgálatnak, és “egyéni elbiralassal” törölték az igénybe nem vett szolgálatást. Hivatkoztak a magyarázatban valamire, ami a leírásban nem szerepel.
Talán már paranoia, de inkább arra tippelek, hogy látva a kiírást többen nyugodtak - majd úgy járnak, mint én, és ebből sok milliós plusz bevétel keletkezik.
Tanulság: érdemes lehet olykor reklamálni.
Üdv mindenkinek, boldog új évet!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!