Hogy tudok kínából nagyobbacska tételbe rendelni a legolcsóbban?
Figyelt kérdés
70kg, felvettem már pár kapcsolatot az alibabán agentekkel, a "legjobb" az 266 euró lett volna vonattal, 35-50 nap plusz oldjam meg belföldről tovább. De sok 5$/kg vagy fentebbi áron dolgoznak vagy felette. Ez perpill nem jó, mert amit rendeltem volna az szezonális, 35 nap múlva már nem lesz aktuális. Persze gondolkozok hogy akkor most mindig 35 nappal előre tervezzek de még kezdő vagyok, az első vásárlásom lenne. Szóval milyen lehetőségek vannak még? DHL, TNT 1-2 ezer euró között mozgott a kalkulációbanjúl. 27. 13:38
1/8 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép válasza:
Az Ázsia - Európa légi fuvar jelenleg valóban 4.50$/kg körül mozog, Budapestre a kicsit drágább ajánlat teljesen reális: [link]
2/8 A kérdező kommentje:
Alibabán vannak akik 1-4 között ajánlanak.
júl. 27. 19:34
3/8 anonim válasza:
Igen, ez reális ár.
Úgy tudsz olcsóbbat keresni esetleg, hogy szállítmányozókat keresel meg. na persze nem DHL, TNT és hasonlókat, mert a piacra beesve magas árakat mondanak majd, hanem kisebb, részrakós szállításokat bonyolító cégeket.
Egyébként meg 35 nap alatt semmi nem ér ide Kínából se vasúton, se tengeren. Nyugodtan számolhatsz door to door vasúton 7-8 hét, tengeren 9-10 héttel. Légi nyilván 7-10 nap alatt megvan még valami low budget szolgáltatással is.
De ha nem tudsz szállítmányozót keresni, vámolni tudsz majd?
4/8 A kérdező kommentje:
nem tudom, ez lenne az első hogy nekifogok.
a vámot hol szokták intézni?
júl. 28. 11:45
5/8 anonim válasza:
Rendelj európai raktárból, az szinte azonnal itt van...
6/8 A kérdező kommentje:
20szoros áron..aha
aug. 4. 10:43
7/8 anonim válasza:
Mi az a cucc, aminek ilyen árkülönbsége van itt és ott?
8/8 A kérdező kommentje:
minden, ha jó helyen nézelődsz
aug. 6. 12:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu