Ha van egy youtube csatornám 20 ezer követővel, milyen ajánlattal érdemes cégeket megkeresni, amiért cserébe reklámoznám a dolgaikat? Ki hogy szokta?
3
Akkor majd megkeresnek a cégek. De ennyonél is max megtarthatod a terméket ha olcsóbb, ha drágább akkor csak bemutatod és kapsz érte néhany tízezer forintot ha csak jót mondasz róla.
"Ha van egy youtube csatornám 20 ezer követővel"
Attól függ, hogy indiai, vagy bangladesi botok a követőid, vagy valós emberek.
"Ki hogy szokta?" :DDD
Azt kérdi a GYAKORIN a 20 ezer(?) követővel(?) rendelkező csávó, hogy "KI HOGY SZOKTA?"... Érted, SZOKTA... :DDD
Mintha a gyakori tele lenne olyan VALÓS influenszerekkel, akiknek tényleg ennyi VALÓS követője lenne...
Öcsém, ha nekem lenne valódi 20 ezer követőd YT-on, akkor ki lehetne mondani, hogy egy ismert ember vagy, legalábbis abban a szubkultúrában, ahol jelen vagy.
De kötve hiszem, hogy lenne bármennyi követőd, mert akkor azzal kezdted volna, hogy Kovács Béci vagyok, kevéssé ismert influenszer, de van mégis csak 20 ezer követőm, akik nagyrészt 6 éves gyerekek (vagy 60 pluszos nyugdíjasok). Ennek így lenne értéke.
"de van mégis csak 20 ezer követőm, akik nagyrészt 6 éves gyerekek "
#13-as, ne becsüld le a gyerekeket. Mutatok neked ilyet 900 milliós megtekintés felett is! https://www.youtube.com/watch?v=6QG4n3-rKTs
"Ha van egy youtube csatornám 20 ezer követővel"
Miért, van ilyened?
"Ha van egy youtube csatornám 20 ezer követővel, milyen ajánlattal érdemes cégeket megkeresni, amiért cserébe reklámoznám a dolgaikat? Ki hogy szokta?"
Először is, mi nem szoktunk hazudni.
Milyen ajánlattal érdemes?
Leginkább olyannal, ami működik. Mindenkinél más működik. Érdemes a csatornádat és főleg a közönséged bemutatni, kiknek szól, milyen érdeklődésük, anyagi helyzetük van. Mit kínálsz a hirdetőnek, mit vársz cserébe.
Ha más már hirdetett nálad, akkor érdemes esettanulmányként bemutatni, hogy milyen eredményt ért el a nálad futott hirdetése, mennyi megtekintést, kattintást, vásárlást ért el vele.
Találsz egy csomó féle oldalon média ajánlat vagy hirdetési ajánlat menüpont alatt hasonló anyagokat. Nézd meg, hogy ki hogyan fogalmaz. Próbálj nagyobb blogokon, főleg a te tartalmadhoz minél inkább hasonlító tartalmat közzétevő weboldalon keresgélni. Ezekből tudsz inspirálódni, hogy mások hogyan csinálják.
Sok influencer egyébként nem maga intézi, hanem szerződik egy vagy akár több ügynökséggel is. Az ügynökségek meg vagy házalnak a cégeknél (kevésbé hiszem), vagy csak a saját ismertségüket építik és amikor a cégek indítani akarnak egy kampányt, akkor megkeresik vele a hozzájuk leszerződött influencereket.
Az egyik ügynökség csinálja az InfluencAir podcastot, ahol többé-kevésbé ilyen dolgokról beszélgetnek hol cégek képviselőivel, hol influencerekkel, érdemes meghallgatni őket, sok mindenben tanulságos lehet, adhat ötleteket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!