Saját vállalkozás elindításán gondolkodom. Konkrétan Quadokat szeretnék bérbe adni Győrhöz közeli kisfaluban. Vajon megéri, vagy hülyeség csak ráfizetés? Kezdetnek úgy 3db-ra gondoltam. Ha jól megy a haszonból vennék többet. Tőke, garázs van.
Ja és ami kimaradt még a számításból az a kötelező biztosítás, első évben a garanciális szervizek - jóval drágabbak. Valamint magának a vállalkozásnak a költségei.
Kell egy utánfutó, egy autó amivel tudod húzni és ha mondjuk valaki 10km-re a közúttól az erdőben akad el oda is el kell tudj menni érte és hazahozni a gépet. Persze ennek költsége kiróható a bérlőre is, kivéve ha nem saját hibájából akadt el.
Illetve a tisztítás költségeit is bele kell számolnod valamint minimális üzemanyag költséget is. Bár általában úgy adják bérbe, hogy teli tankkal és lemosva adják ki, úgy is várják vissza, mindig lesz 1-1 olyan ember aki után bele kell majd tankolni 4-5 litert vagy még egyszer lemosni hogy másnap is kiadható legyen.
Ki vesz bérbe quadot? Minek? És ki hajlandó ezért oda utazni?
Szerintem halott dolog.
Hobbinak időigényes, vállalkozásnak gyenge
"Ki vesz bérbe quadot? Minek? És ki hajlandó ezért oda utazni?"
Ahol érdemes lenne kibérelni, ott tilos kvadozni (nemzeti park, természetvédelmi terület), ahol meg szabad, ott meg nem érdemes, nincs semmi látnivaló.
Győr környékén milyen látnivaló van kvadozás közben? Nézhetek traktorokat a határban? Vagy konkrétan milyen élményt nyújt egy ilyen kvadozás, kinek akarod kiadni a gépeket?
Még azt tudnám elképzelni, hogy egy kis földmunkával csinálsz egy pályát kisebb-nagyobb bukkanókkal, döntött kanyarokkal, és azon lehetne menni a quadokkal. Mint a gokartpályák, csak földes.
Feltéve ha van területed, és nem zavarja a környékbelieket.
16 A balesetről nem tehet senki, bukósisakja van, ő tudja, hogy tud-e rutinosan vezetni, ha nem akkor nem akadálypályán quadozik.
A vállalkozó mit tehet róla?
A lényeg, hogy a műszaki állapota jó legyen, balesetnél ezt vizsgálják. A többi a sofőr dolga, nem?
"A lényeg, hogy a műszaki állapota jó legyen, balesetnél ezt vizsgálják. A többi a sofőr dolga, nem?"
Ezt majd magyarázod a büntetőeljárásban és a nyakadba akasztott kártérítési perben.
Én voltam egy céges hungaroringi napon, ahol volt szlalom, terepjáró és quad vezetési lehetőség is.
Quad: próbapályán vezetés, kezelés, át a libikókán (1 méter magason), meg még 1-2 dolog.
Ha ezt a figyelő tekintetek mellett teljesítetted, ott jött melletted, akkor kaptál engedélyt erdőbe (szó szerint, a ringen van egy kis erdő is) önállóan (konvojban) menni.
Ugyanigy volt Vitara terepjáróval is..
Így döntötték el, képeztek ki az adott járgányra, volt aki nem mehetett önállóan, azaz sehogy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!