Olyat, amit képes vagy üzletileg sikeresen, nyereséggel üzemeltetni. Ez pedig leginkább attól függ, hogy milyen területen és hogyan sikerül megszólítanod a fizetőképes és fizetni hajlandó vásárlókat.
Leginkább olyan területen érdemes próbálkoznod, amelyik területet te magad szakmailag és kereskedelmileg is jól ismered, ismered a termékeket/szolgáltatásokat és tudod, hogy milyen vevő közönségnek mire van szüksége és hogyan lehetne nekik eladni. Legjobb, ha tudsz valami olyan területet, amin te magad hiányt, problémát érzékelsz és tudod rá a megoldást.
Hiányolod, hogy miért nincs egy olyan termék, ami....és megcsinálod, hogy legyen. Mivel te magad hiányoltad a létezését, te magad célcsoportja vagy a terméknek. Ezért aztán (remélhetőleg) azt is tudod, hogy a célcsoportot hogyan lehet megtalálni és megszólítani azokkal az igényekkel, problémákkal, amiket megold a termék. "Neked is szükséged lenne egy olyan termékre, ami ... hát most itt van!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!