Átlag napi 30 ezer Ft tiszta bevételnél érdemes egyéni
taxis vállalkozást inditani?
Figyelt kérdés
Az unokatesóm jelenleg egy kisebb városban dolgozik egy helyi taxis vállalkozónál, ahol 4 autójuk van.
Nagyjából napi 30 ezer Ft szokott lenni a tiszta bevétel egy autóval, persze ez nagyon változó, van hogy kevesebb, van hogy több jön be.
Ilyen napi bevételnél, érdemes lenne neki saját egy autóval taxizni?
2022. febr. 21. 23:42
1/8 anonim válasza:
Tudja hozni ugyanezt az utasszámot? Mert az ember nem a sofőr személye miatt ül taxiba.
2022. febr. 22. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Es hogy jutna klienshez? Hiénaként? Ehh.
2022. febr. 22. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
Reklámozná magát. A vállalkozó akinél dolgozik, szintén igy vált ismertté. Nincs diszpécser aki adja a munkát, hanem a sofőrhöz jönnek be a konkrét hivások az utasoktól.
2022. febr. 22. 12:35
4/8 xswerdy válasza:
mi az hogy "tiszta bevétel"? Mitől van megtisztítva? Az ÁFÁ-tól? Akkor ennek a 30.000-nek kell fedeznie a munkabért, az amortizációt, az üzemanyagot, es a vállalkozással kapcsolatos költségeket (könyvelés...). Vagy ezekből ez-az már a tisztításban benne van?
2022. febr. 23. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
4: Igen, a 30 ezer Ft az már meg van tisztitva mindentől.
2022. febr. 24. 01:06
6/8 anonim válasza:
Akkor igazi pénzmosás történt...? XD Vagy egy mosómedve az unokatesód.
2022. febr. 24. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 xswerdy válasza:
de akkor az már nem a bevétel, hanem a tiszta haszon. Ha ez így van, akkor miért ne lenne érdemes. Csak abban nem vagyok biztos, hogy a taxis vállalkozónál alkalmazottként dolgozó unokatesód tényleg jó látja-e a költségeket. A bevételt nyilván látja, meg a saját fizetését, mint költséget, de az amortizációtól a könyvelési díjig már nem biztos hogy a valóságnak megfelelően kalkulál.
2022. febr. 25. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Ha már lepontoztatok, akkor fokozom: én személy szerint nem engedném csak és kizárólag a plug-in hibrid valamint az elektromos autókat taxinak. A dízeleket MIND kitiltanám a városokból ami taxi.
Amíg várakozik a telefonhívásra vagy csak úgy parkol, azt tegye a számukra ki(át)alakított töltőhelyen. Amíg vár tölt, majd pedig mehet dolgára. De az hogy gyártják a dízel hulladék autókat, felháborító, használják 6-8 évig, mennek vele 300+ ezret 90%-ban városban, majd kuka, vagy valami palimadár megveszi.
Városba nem kell a nagy dinamika, nem kell a nagy ló- és vonóerő. 5-6 fővel elbír egy hibrid is.
Hányinger hogy szinte az összes taxis dízelt hajt - és kormol vele - a városban.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!