Hibás teljesítés cégek esetében?
Figyelt kérdés
Egy ausztriai cégtől rendeltem egy kompresszort, amit előre ki is fizettem. A megrendelés megérkezett egy héten belül, viszont teljesen mást küldtek, mint amit rendeltem(nem csak teljesítményben, hanem mindenben eltér attól, amit vásárolni szerettem volna). Sajnos ezzen csak azután szembesültem, miután kibontottam a csomagot(ugyanis jelöletlen dobozban érkezett). A céget azonnal felkerestem, de nem adtak eddig egyenes választ, hogy visszaveszik -e a terméket, vagy hogyan járnak el ez ügyben. Mivel egyéni vállalkozóként vásároltam a terméket, szeretnék valamilyen jogszabályra hivatkozni, amikor felkeresem újból a céget, hogy vegyék vissza a terméket, vagy küldjék el azt, amit rendeltem. Az interneten csupán fogyasztókra vonatkozó jogszabályokba botlok mindenhol. Valaki tudna segíteni, hogy vállalkozóként vissza küldhetem -e a terméket hibás teljesítés esetén? Jogszabályt is szeretnék kapni.2022. máj. 27. 15:07
1/1 anonim válasza:
Milyen jogszabály kell ehhez? Rendeltél valamit, ők nem azt küldték. Egyértelmű a szitu. A rendelésed elfogadásával létrejött köztetek a szerződés, amit ők nem teljesítettek megfelelően. Te visszaküldöd, ők meg küldik a jót. Vagy visszaküldöd és visszautalják a pénzt. Vagy nem küldöd vissza, mert megtartod, de az árkülönbözetet kérd vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!