Éves kötelező kéményfelülvizsgálat, de megszűnt a vállalkozás adatai a számlán?
Furcsa lesz.
Volt egy egyéni vállalkozásom, amit két évvel ezelőtt szüneteltettem (új munkahelyen kezdtem, de csak szüneteltettem, hogyha esetleg a munkahely nem jönne be, újra tudjam indítani). Volt ugye az éves kötelező kéményellenőrzés, fizettem rá mindig az X összegeket.
Múlt héten volt itt a kéményseprő, megnézte amit kellett, megírta a papírt, kifizettem, elment.
Nekem akkor le sem esett, hogy lehet, már megszűnt a vállalkozás (KATA, tudtam, hogy két év szünetelés után megszűnik, de akkor ez nem volt eszemben, és nem is tudtam, pontosan mikor fog).
Most ránéztem, és konkrétan az ellenőrzést megelőző napon megszűnt a vállalkozás (nyilvántartó szerint, NAV-tól nem kaptam semmi levelet meg semmi határozatot).
Lesz-e nekem bármi bajom ebből? Nyilván a pénzt nem kapom vissza, hiszen "elvégezték a munkát", de lesz-e baj, hogy a már megszűnt vállalkozás nevére állították ki a számlát? Egyáltalán kellett volna még ez az ellenőrzés, vagy el lehetett volna sunnyogni, ha az előző valamikor novemberben volt?
Még szuneteles alatt se kellett volna.
Sőt, ha egyáltalán nem csinaltatod akkor is maximum kijonnek ellenőrizni (nem) és felszólítanak, hogy csinaltasd meg..
Ez egy nagy lehúzás. És sokan be is dőlnek neki.
Köszi a választ. Szerintem is egy értelmetlen lehúzás.
A kérdés inkább arra vonatkozik, hogy lehet-e abból bajom, hogy a már nem élő vállalkozás nevére állították ki a számlát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!