Egy szolgáltatásnál érdemes márkaépítésre költeni, vagy csak egy terméknek elengedhetetlen?
Figyelt kérdés
Gondolok itt fodrász, műkörmös, masszőr,gyógypedikűr, autómosó, utánfutókölcsönző, kárpitos stb vállalkozásra..
Név
Logo
Arculat
Szlogen felfuttatására.
Én a legtöbb helyen ennyit látok: Kitty fodrászat, Kovács autómosó, Juci pedikűrös, tábla kirakva az üzlet elé. Social media oldalakon munkák posztolása, néhány bejegyzés a marketing tervük.
A kérdésem az lenne, hogy valóban elég ennyi és a többi marketing fogásra csak feleslegesen elköltött pénz lenne úgyis, vagy jóval nagyobb forgalmat hozna, ha lenne márkanév és masszívabb marketing?
2022. ápr. 26. 07:45
1/2 anonim válasza:
Igényesen elvégzett munka többet ér, mint a marketing
2/2 anonim válasza:
Hát ilyen szinten kezdetben minimális a marketing pumpa. Azt akkor tanácsosabb, ha már elértél egy minőségi ill. ügyfélköri szintet. Akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy ilyenbe fektess, mert alapvetően ott már kellő minőségű "hátszéllel" kell rendelkezned, hogy ne a semmit reklámozd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!