Ha mondjuk valaki alapít egy piackutató céget és felvesz piackutatásra öt embert, akkor kik a potenciális ügyfelek akiket érdemes felkeresni és hogyan érdemes ilyen szolgáltatást hirdetni nekik?
Vagyis szeretnéd, ha elmondanánk, hogyan célszerű a piacot elérnie egy piackutató cégnek? Szép kilátások...
Ez általában nem így megy. Jellemzően a következőképp néz ki a történet: Gipsz Jakab egy tehetséges és tanult szakember, aki képes piackutatásokat végezni. Eleinte megbízási szerződés alapján csinálja ezeket munka mellett, utána, ha elér egy bizonyos szintet, vállalkozó lesz, eleinte másodállásban majd főállásban, és ha már olyan sok megrendelése érkezik, hogy egyedül nem bírja, akkor kezd el alkalmazottakban gondolkozni, első körben megbízási szerződéssel alkalmi munkára, második körben mellék- vagy főállású alkalmazottakra.
Vagy B opció, ha tudja, hogy már lesz megbízása és arra hoz létre céget.
De egyik esetben sem úgy néz ki a történet, hogy megcsinálom a céget, elkezdem az alkalmazottakat fizetni és lesz, ami lesz.
Egyébként a legtöbb piackutató cég mással is foglalkozik, marketing- és kommunikációs tanácsadás, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!