Mit lehet tenni, ha a vásárló fizetés nélkül távozott? Az alkalmazott hibájából.
A vállalkozás egy kisebb online áruház, ahol rengeteg különféle dolgot lehet rendelni, akár személyes átvétellel is.
Éppen egy nagy értékű dolog lett eladva, az alkalmazott kiállította az áfás számlát, viszont a készpénz átadása nem történt meg (kamera bizonyíték).
Az eladó teljesen úgy járt el, ahogyan kellett, viszont a vételárat ebben az esetben nem kérte el.
Tudjuk a vevő adatait, azonban megkeresésre nem reagál.
Mit lehet tenni ebben az esetben jogilag? Érdemes feljelentést tenni, vagy mivel kikerült a számla, nincs mit tenni, hiába van felvétel?
Illetve az alkalmazottal hogyan kell eljárni ebben az esetben?
A számlán készpénzes helyszíni fizetés van, ahogy írtam is. Az alkalmazottam egyszerűen csak elnézte.
Több dologgal foglalkozott egyszerre, és ez maradt benne. A hiányt záráskor vettük csak észre.
az alkalmazottam úgy látta, hogy már fizetve van
Akkor ugyan miért kellett volna pénzt kérnie?
Első intézkedés: rendőrségben feljelentést tenni.
Nincs kegyelem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!