Szerintetek lenne ilyenre igény?
Az illető beregisztrálna egy szolgáltatásra, ami abból állna, hogy minden hétköznap az általa megadott időpontban felhívjuk és váltunk pár szót vele.
Gyakorlatilag olyan lenne, mint a szállodai ébresztés, csak nem belsős szolgáltatás lenne, hanem bárki az országban igénybe vehetné a publikus telefonvonalán keresztül.
Továbbá idős embereknek, akik egyedül élnek, segítene jól indítani a napot, hiszen ők szeretnek beszélni. A szolgáltatás tartalmazna olyat is felárért cserébe, hogy az idős ember családtagjai számára SMS-t küldenénk ki vagy hívást (még nem dőlt el melyik lenne jobb), ha nem veszi fel a telefont sokadjára sem, így rá tudnak nézni, hogy minden rendben van-e vele.
Pár százezer forint.
Amúgy szerintem nem rossz ötlet.
#5, ez igaz, de a segélyvonalak nem hívogathatók sokszor, összevissza, letiltják a számod, nem erre van.
A lényeg itt a kezdeményezés, törődés, figyelem. Erre szükség van. Az idős embernek nem jut mindig eszébe, kit mikor hívjon, kihez fordulhat stb. Az önkormányzat szociális gondozója nem biztos hogy ilyan lelkes, mint a pályája kezdetén...
Az ötlet nem rossz, kérdés, megéri-e üzemeltetni. Nem sokan tudnak az idős hozzátartozó gondozásába sok pénzt tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!