Marketingszemszögből melyik utat érdemes választani?
Sziasztok!
Véleményetek érdekel, amin régóta rágódom. Szabadúszó fényképészként dolgozom, és vállalkozásom kezdete előtt piackutatással próbáltam kideríteni a konkurens árait, viszont az esetek 80%-ban csak kapcsolatfelvétel után kaptam árajánlatot. Én ezt két dolog miatt tudom elképzelni: a konkurencia miatt, vagy pedig azért, mert "személyesen" jobban lehet értékesíteni.
Szerintetek ezek után ügyfélcsalogató, vagy ügyféltaszító lenne, ha én nyilvánosan adnám meg az áraim?
Köszi a véleményetek.
Általában nem lehet konkrét összegeket írni.
Nem mindegy, hogy pl. biztosítasz-e sminkest, ruhást, vagy a modellnek maga kell gondoskodnia erről. Az sem mindegy, hogy egy helyen laktok, te utazol, vagy ő utazik, ki fizeti kinek a díját.
Én írnék ki általános árakat. Pl szabadtéri portfólió 10 retusált kép x összeg, esküvői fotózás x kép x összeg. Osztályfotózás stb.
Egy megközelítő árat, egyes csomagokra.
Aztán egyéni igények esetén keressen bizalommal. Én jobban preferálom ha kiírva valami ár, hamarabb keresem fel, mert nagyjából lehet látni milyen árkategóriában dolgozol.
Én tovább lapozok,ha nincs ár.
Ne a legolcsóbbet írd ki, ha vannak kellékek, ernyő, vaku,digitális munka azt is írd bele.
Sokan nem is gondolnak rá, hogy ez nem egy kattintás a mobillal
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!