Hogyan Kreálj tudsz felépíteni magadnak vevő/üzletkört?
Akinek vállalkozása van, az, hogyan épített egy olyan kört, akikre,minden hónapban lehet számítani.
Baromi nehéz, én elkezdtem aktív lenni egy egy facebook csoportban, sok like vásárlás nem sok, majd elkezdtem piacozni, ott vittem csalit, az mindenkinek kellett féláron, de rendes áron már nem annyira. hirdettem magam újságba, random 1-2 vevő.
1. Kik a Te célcsoportod? Kik az álomvevőid, akiknek el szeretnél adni?
2. Őket hol találod meg, és hogyan tudod megszólítani?
3. Mik a problémáik?
4. Ár alapján akarod pozicionálni magad (nem ajánlom), vagy valami más lesz az erősséged (mi)?
5. Egy Facebook-csoport az semmi. Hirdesd magad folyamatosan többen; kommentelj, posztolj, adj értéket, és hónapok alatt felkelted az érdeklődést - de csak akkor, ha következetesen kitartasz a kommunikációdban (lásd 1-4 pont).
ááá
a fő profil a nyugdíjasok a facebookról vannak csak fiatalabb vásárlók
#2 Te igen, de a nagyközönség nem feltétlenül a Te módszereidet követi. Továbbá a FB-felhasználók egy szép szelet, függetlenül attól, hogy ők Google-öznek-e vagy sem.
Nyugdíjasok a FB-on is vannak már bőven, és meglátásom szerint könnyebben boldogulnak ott, mint egy internetes keresőben. Jobban igénylik a személyes kontaktust is (volt olyan webáruházunk, amelynek a nyugdíjasok lett a fő közönsége, bár mi nem ezt szerettük volna).
Passzívabbak, örülnek, ha eléjük öntik az információt, amelyből szemezgethetnek. Kevésbé aktívak, ha termékek felkutatásáról van szó.
Magyarázata lehet ennek, hogy hozzászoktak a tévénézéshez, amelyben ugye öntötték/öntik rájuk a hirdetéseket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!