Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Nehéz brandet építeni, hogyha...

Nehéz brandet építeni, hogyha csak a szakmai tapasztalatomra támaszkodok?

Figyelt kérdés

Szoftverfejlesztő vagyok és az elkövetkezendő években szeretnék saját vállalkozásba kezdeni, ehhez szeretnék egy saját portfóliós oldalt csinálni, szeretnék egy saját márkát felépíteni, hogy a leendő ügyfeleim majd pontosan tudják, hogy mit kapnak tőlem.


Viszont több self branddel foglalkozó youtubertől is azt láttam, hogy elég aktívan osztanak meg dolgokat az életükből, én viszont ennek a szöges ellentéte vagyok. Legszívesebben még az arcomat sem vállalnám fel a saját weboldalamon, az ilyen "About me" menüpontnak semmi értelmét látom.


Nehéz lehetne így brandet építeni, hogyha a saját weboldalam 100%-ig a munkával kapcsolatos?


2020. júl. 11. 20:20
 1/4 anonim ***** válasza:
51%

coca cola, signal vagy bármilyen termékmárka is is egy brand, mégse kapcsolódik archoz.


Építs fantázianév köré, vagy vállalkozás neve köré azt kész.

2020. júl. 11. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Úgy érzed hogy a szoftverfejlesztés és a brand megfér ? Idáig én csak nagyobb cégeknél láttam , kicsit nagykepunek tűnik az adobe, Microsoft , autodesk szintjére ahol már a brand is számít magadat kategorizálni :):):)


A vállalkozó szoftverfejlesztők a nevükkel saját magukkal csináljak a brandet ők maguk a brand.

2020. júl. 12. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
#2-es, pont ez a kerdes, hogy mennyire lehetnek brand, ha az arcomat nem latjak az oldalamon, csak a munkaimat, referenciaimat, esetleg a korabbi ugyfelek velemenyeit.
2020. júl. 12. 16:33
 4/4 anonim ***** válasza:
Szerintem nem társkereső hogy az arcod kellene.
2020. júl. 12. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!