Milyen webáruházat érdemes csinálni?
Szerintetek manapság milyen webáruház az ami hosszútávon müködhet? Milyen terméket áruljunk? Nem a meggazdagodás a cél, csak a megélés (más munka mellett).
Személy szerint egy minőségi vegyes sport boltra gondoltam (lovassport, úszás, futás, foci stb) nem dechatlon minőségben, annál kicsit márkásabb termékekkel. Nem tudom mennyire életképes, lótartóként tudom hogy egy aktív lovasnak és egy egyszeri igényesen tartott lónak kb havonta kell valami, szerény kis fizetésemből minden hónapban megy el erre arra mert szakad, elfogy, elhasználódik, a gazdagabbak meg előszerettel cserélik gyakran felszereléseiket divatból. Más sportoknál annyira nem ismerem a fogyasztói szokásokat.
Előre is köszönöm a segitő válaszokat!
Pozicionálásként tökéletes a lovasfelszerelés, tovább is lehet bontani mint díjugratás, díjlovaglás. Megnéztem fizetett hirdetésként is célozható a közönség.
Egyedi személyre/adott lóra szabott termékekre kell rámenni. Azokra lehet brutális profitit tenni.
Van hozzá hazai nagyker is, szóval a termékbeszerzés sem lenne különösebb probléma.
El kell felejteni a vegyes dolgokat, csak 1 kihegyezett témára kell koncentrálni. Mi a lovasok legnagyobb problémája, amit meg tudsz oldani jobban mint a konkurencia?
Pozicionálás az első lépés.
Köszi, ment a zöld pacsi :).
Igen a bőrfelszereléseknél gondolkoztam az egyénre szabásra, pl a Kovács lovas is ezt csinálja a bőröcz cuccaiknál. Meg kötőfékben, kantárban is lehet mondjuk névreszóló varriációkat csinálni, esetleg külön kantár részeket árulni hogy a vevő állitsa össze a neki tetszőt. Van tervem a használt nyereg részre is, hisz a sokan nem engedhetjük meg a minőségi nyergeket új áron magunknak viszont egy új ganyi áráért már kapunk egy használt de jó állapotú márkás darabot.
Egyenlőre még csak rakom össze a dolgokat a fejemben, piackutatás, vállalkozási adózási alapok, beszerzés, marketing stb.
Lótartóként te tudod, hogy mennyire van kereslet ezekre és mennyire veszik inkább az emberek a decathlonos vagy más cuccokat. Ha lovas ismerőseidet és lovas ismeretleneket megkérdezve úgy gondolod, hogy lenne rá kereslet, akkor hajrá.
De azt is vedd figyelembe, hogy a konkurenciának esetleg van raktárkészlete, vagy gyorsabban tud szállítani, megvannak a kapcsolatai, stabil, megbízható beszerzési forrásai. Azt is tudd meg, hogy ha te 0 vagy minimális árukészlettel és hosszú szállítási idővel kezdenél bele, akkor inkább várnának az emberek vagy beszereznék hamarabb máshonnan ami kell nekik.
Amit nem tud beszerezni, vagy bonyolult, nagy (nyereg) azt el kell felejteni. Foglalkozik azzal majd akkor ha már megy az üzlet.
A névre szóló kantár, kötőfék már egy jó kiindulási alap. Elég pár termék, kicsi, könnyen szállítható.
Noname termékeket árulj és érdemes a kezdetektől fogva saját márkát építeni, saját fantázianév alatt.
Már meglévő márkás termékek viszonteladásánál észnél kell lenni, + az már be van árazva, amit ismernek, nem fognak érte többet fizetni.
Ismerősök véleményére nem adunk. Olcsón lehet weboldalt összedobni erre a célra és pár tízezer forintot rákölteni a tesztelésre éles piacon. Ha van vásárló, lehet terméket beszerezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!