Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Magyarországon a munkaerőpiac...

Magyarországon a munkaerőpiac miért ilyen "gagyi"?

Figyelt kérdés

Legalábbis, Németországéhoz képest az.

A bátyám, 2012-ben ment ki oda, gazdasági bsc diplomával került ki és egyből kifejezetten jó munkahelye volt.Olyan, ami ott teljesen magától értetődő egy szellemi munkakörben vagyis, rugalmas munkaidő , feljebbjutási lehetőségek, gyümölcsnap, sok céges program.

Illetve, erős szakszervezet.

Azóta, tanult Németországban is egyetemen az MSC-t ott végezte el.Ha akarna évente válthatna állást, annyi a lehetőség ott.

A pénzről meg ne is beszéljünk, nagyon jó helyekre jár nyaralni, 2 éves BMW-vel jár és szép lakást bérel.

Én meg mérnök vagyok, hiába van átlag feletti fizetésem, úgy érzem nem jutok belőle sehova.

Bérelt panellakás, 10 éves Skoda.

Az a bajom,hogy kevés a mérnöki munka Magyarországon, ami fizet is.

A budapesti munkaerőpiac is "gagyi", vidéken meg kb nem léteznek normális szellemi munkakörök, ahol a fejecskédet is kell használni.

Kivéve, közszférás munkahelyek.

Előző munkahelyemen, meg azt mondta a vezetőnk, hogy, aki szakszervezetet mer alapítani, azt kirúgja.

Egyébként német cég volt az is.

Állást váltani sem könnyű, mivel a lehetőségek száma nem olyan sok.

2019. júl. 13. 14:51
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:
#20: ha szeretnéd a munkádat nem csak napi 3 órát csinálnád mikor 8-ra vagy bejelentve
2019. szept. 4. 18:01
 22/23 anonim ***** válasza:

Nem igazán értem, miért támadsz.

Nem tetszik, hogy te kidolgozod a beled, más meg ugyanannyi pénzért fele annyit sem dolgozik?

Elárulok valamit: csinálnám 8 órában, sőt csinálnám 10-ben is, ha LENNE MIT.

De van egy másik oldala is a dolognak: fiatal vagyok, gyorsan dolgozom, értek a számítógéphez. Ezen nőttem fel, sőt ezt tanultam.

Sok idős, nyugdíjhoz közel álló ember közé kerültem be.

Amivel én 5 perc alatt kész vagyok, az nekik egy óra, és ez nem túlzás.