Futárcégnél dolgozók, lehet dézsmálni a csomagokat?
2018. dec. 10. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Mi van, kirúgtak a "reptéri szarkák"-tól? :D
Komolyra fordítva a szót: mégis hogy akarod dézsmálni a csomagokat, amikor azoknak sértetlenül, bontatlanul kell eljutniuk a címzetthez? ha meg nem jut el, eltűnik, akkor igen hamar ki tudják nyomozni, ki volt akkor szolgálatban, kinél tűnt el.
És nem, nem lehet dézsmálni.
2018. dec. 10. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 A kérdező kommentje:
eszemben sincs szakmát váltani, de rendeltem webáruházból 2 terméket egy számlára, külön csomagban, és az egyik szőrén szálán eltűnt, reklamáltam és állitólak ellopták...
Ha állítólag ellopták, akkor a futár cég a felelős a dologért - kártérítéssel tartoznak feléd.
Ha van nyomkövetési szám (pl. MPL), akkor az alapján be lehet azonosítani, hol tűnt el a termék.
2018. dec. 10. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Ez a menet végig könyvelt átadásokkal történik, a webshop pl átadja a futárcégnek aki átveszi és mindketten vezetik és aláírt dolgokról van szó. Szóval eleve nem úgy adják a csomagkézbesítő cégnek, hogy semmi papír csak itt van és vidd már ki. Teljesen nyomon követhető ki vette át utoljára, kinél volt és ott a bibi. Ez vagy a kézbesítő cég és ők átvették de nincs a raktárban, vagy kiadták a futárnak és nála tűnt el.
2018. dec. 10. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 A kérdező kommentje:
Mpl. Ragszám keletkezett mindkét termékről, azonban az egyikről nem található információ a rendszerben,viszont a masikra ki kell fizetnem a teljes összegett, mindket termékért mintha átvettem volna, természetesen nem vettem át
" Ragszám keletkezett mindkét termékről, azonban az egyikről nem található információ a rendszerben"
Ha ragszám keletkezett, akkor a postán fel lett adva.
Ha onnan tovább nincs infó róla, akkor jó eséllyel azon a postán tűnt el, ahol fel lett adva.
Egyszer nekem is volt ilyen, meg is kaptam később a kártérítést.
2018. dec. 10. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 A kérdező kommentje:
Szerencsére nem fizettem előre semmit, igy nincs károm
Jól tetted. Máskor lehetne kétszerire, külön rendelni is, akkor elvileg két külön csomag érkezik és azt veszed át ami meg is jött.
2018. dec. 11. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 A kérdező kommentje:
Igrn itt hibázhattam, naivan azthittem ez nem lesz kihívás egy orszagos cégnek, tévedtem
Kapcsolódó kérdések: