Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit csinál egy vevőszolgálati...

Mit csinál egy vevőszolgálati specialista?

Figyelt kérdés

#Tesco #vevőszolgálati specialista
2018. nov. 14. 11:33
 1/2 Dávid ***** válasza:

Klasszik irodai munka, de simán lehet élvezni!


Ugyfelek rendelését rögzíti a gépben.

Megrendelések módosítását végzi.

Elirányítja az ügyfelet a megfelelő részleghez.

Problémák megválaszolása (visszáru, garancia).


Adminisztráció (számlák, szállítólevelek, garanciák nyomtatása-faxolása).

EXCEL ismeret alap, még ha csak hobbi szinten is.


Email, telefonos kommunikáció, ritkább esetekben személyes.

2018. nov. 17. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi a választ. :) Időközben voltam állásinterjún, és kiderült hogy a kasszákat is a vevőspec. nyitja/zárja, főkasszát ő kezeli, ha baj van neki kell megjavítani, valamint a vevőspec. felel még egy csomó mindenért is, ahogy nekem mondták, hogy mi lenne a feladatom.

Mire végzett a felsorolással és én közöltem, hogy azért a pénzért ilyen biztosan nem vállalnék el.

2018. nov. 20. 10:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!