Mit csinál egy vevőszolgálati specialista?
Klasszik irodai munka, de simán lehet élvezni!
Ugyfelek rendelését rögzíti a gépben.
Megrendelések módosítását végzi.
Elirányítja az ügyfelet a megfelelő részleghez.
Problémák megválaszolása (visszáru, garancia).
Adminisztráció (számlák, szállítólevelek, garanciák nyomtatása-faxolása).
EXCEL ismeret alap, még ha csak hobbi szinten is.
Email, telefonos kommunikáció, ritkább esetekben személyes.
Köszi a választ. :) Időközben voltam állásinterjún, és kiderült hogy a kasszákat is a vevőspec. nyitja/zárja, főkasszát ő kezeli, ha baj van neki kell megjavítani, valamint a vevőspec. felel még egy csomó mindenért is, ahogy nekem mondták, hogy mi lenne a feladatom.
Mire végzett a felsorolással és én közöltem, hogy azért a pénzért ilyen biztosan nem vállalnék el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!