Mit csinál a Tesco-ban egy vevőszolgálati asszisztens?
Figyelt kérdés
És milyen munkarendben dolgozik egy olyan áruházban, amelyik 6-22 között van nyitva?2016. máj. 2. 15:45
1/1 anonim válasza:
Kasszasoron szaladgál, segíti a vevőszolgálati csoportvezető, pultos munkáját. Pl. vonalkódot hoz a termékre, visszatolja a kosarakat, hibás terméket helyett a kasszához hoz egy másikat, terelgeti a vásárlókat, hogy álljanak oda, ahol rövidebb a sor.
A munkarend olyan, hogy 6-22-ig bármikor beosztható vagy, sőt, 3 műszakos munkarendre szokott a Tesco szerződést kötni, annak ellenére, hogy pl. egy ilyen munkakör esetében annyira nem releváns az éjszakai munka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!