Az ügyfélszolgálati és ügyféltámogatási (support) munkák mindenhol stresszesek?
Évekig dolgoztam műszaki területen, de a sok "önálló munkavégzést" elég magányosnak találtam, így váltottam ügyféltámogatásra (műszaki segítségnyújtás, support).
A munkakör szuper, szeretek embereknek közvetlen módon segíteni, telefonálni, e-mailezni, a feladatok is egyszerűbbek, szellemileg kevésbé megterhelőek, és többnyire az ügyfelek is nagyon rendesek.
DE! Ahogy ez a munkakör a jelenlegi munkahelyemen meg van szervezve, az roppant stresszessé teszi ezt, az egyébként szerintem teljesen jó és élvezhető munkát.
Először is, mennyiségi elvárás van. A telefonból generálódó háttérmunkát sokszor félbe kell hagynunk, mert fel kell venni a következő telefont. Így gyakran 6-8 ügyünk áll nyitva, amit nem tudunk befejezni, mert a telefont fel kell venni.
Másodszor, kapunk kifejezetten időt- és koncentrációt igénylő háttérmunkákat is (pl. kimutatások), amivel pont úgy tudunk haladni, mint a félbehagyott telefonjainkkal. Tehát állandóan 10 felé kell szakadni, és egyik munkád akadályoz a másikban, amitől nagyon stresszes lesz az egész.
Ez mindenhol így megy? Minden ügyfélszolgálatos és ügyféltámogatós (support) munka ilyen szétszakadós stresszes? Vagy van ahol lehet ezt nyugodtan is csinálni (pl. nem kell új feladatba kezdeni, amíg az előzővel nem vagy kész)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!