Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » IT helpdsek/support/támogató...

IT helpdsek/support/támogató munkakörrel építhető karrier?

Figyelt kérdés

Szóval én informatikusként végeztem és egy ilyen IT helpdesk területen dolgozom 1 éve és az fordult meg a fejemben, hogy van-e innen valamilyen előre lépési vagy fejlődési lehetőség.(nem feltétlenül cégen belül) Persze egy év tapasztalat nem sok, de azért már magabiztosan végzem a munkám és elkezdtem azon gondolkozni, hogy a későbbiekben hogyan tovább.


Szerintem ez az egy év mondhatni tapasztalatszerzés és

az alapok megtanulására jó volt. A következő évben mindenképp szeretnék a fizetésemen fejleszteni (jelenleg nettó 140-et keresk bp-n, ami hát nem túl jó informatikushoz képest)

Viszont erre nem tudom mennyi esély van illetve azt se tudom, hogy hogyan kérjem, erre is elfogadok tanácsok.


Viszont nyilván ugyan azért a munkáért nem fognak 2-3-4 évente fizetés emelést adni és ezért érdekelne, hogy szerintetek milyen lehetőségeim lesznek esetleg 5 év tapasztalattal ilyen IT támogató területen?


Egyébként én nagyon szeretem amit csinálok, imádok kütyükkel foglalkozni meg segítgetni az embereknek, szóval más IT területre nem is biztos, hogy váltanék. Inkább úgy tudom elképzelniazz előrelépést, hogy egy helpdeskes csapatot koordinálok vagy esetleg betanítok majd új munkatársakat vagy nagyobb cégnél picit több melóval több pénz (mivel azért hozzátartozik, hogy ez nem egy szalag munka, tehát effektív jelenleg kb 3-4 órát dolgozom egy nap)


A válaszokat köszönöm, remélem érthető a kérdés! :D



2018. szept. 18. 17:26
 1/6 anonim ***** válasza:

Érdemes lenne valami komolyabb terület fele specializàlódnod pl CISCO,ès vizsgàkat tenni

CCNA,CCNE,CCNIE,CCNP aztàn security vagy IP TV,VoIP felè elmenni plusz etikus hackerkedès.

Degeszre keresed magad.

2018. szept. 18. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
En tesztelesre epitek, 450k nettonal tartok 3 ev tapasztalattal
2018. szept. 18. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Az se rossz kettes,teszt automatizàciós vagy?

Mert onnan egy lèpès a fejlesztès.

Èn ezt az utat jártam be,kapok tesztelèsi feladatokat is fejlesztès mellè.

2018. szept. 18. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Teszt automatizalas. Nem akarok fejleszteni :) imadok tesztelni es tudom hogy lehet ezt is olyan szinten csinalni hogy lazan megeljek belole ;)
2018. szept. 18. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Hmm ez igaz 4-es ;)

Èrdekes,èn pont fejleszteni akartam mindig aztàn folyamatosan mentem àt,de mai napig is kapok tesztelèsi feladatokat.

Kèt mindsetet hasznàlok,fejlesztői ha tesztelek akkor tesztelői.

Próbálok hülye biztos kódot írni illetve minnèl kevesebb hibalehetősèggel ;)))

Kettőt szeretem ritka az ilyen szakember.

2018. szept. 18. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Support, tesztelés és ami ide tartozik 14 év tapasztalattal br 770e, vidéken. (ugyanott, ugyanabban a munkakörben 9 éve, folyamatosan nőtt a bér) De sajnos váltani képtelenség, csuklanak ha meghallják a bérigényt...


Nem mindenki fejlesztő alkat. A support is nagyon fontos, hajrá!

2018. szept. 18. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!