Árut mozgatni, rakományrögzítés, figyelni a tengelytúlsúlyra, hogy ne legyen tengelyes a kamion. Figyelni a súlyt, hogy ne rakják túl. Betartani a szabályokat, mert a bírság nem 1-2 Euro. Vezetési időket betartani. Pihenőidőket. Az adott ország kamionstopjait figyelni, mert az irányító ha nem szól neked, és te nem figyeled az szívás. Kapcsolatot tartani az irányítóval hogy ha a "kedves" megbízó ostoba, és lehetetlent akar a lerakási idővel, akkor még idejébe szólni neki,rögzíteni mindent hogy kötbért ne kapjon a céged. Sebességkorlátozást betartani. CMR-t normálisan vezetni, és ami a legfontosabb: aláírás nélkül el nem mozdulni+pecsét. Ha nem engedték, hogy a rakodásnál jelenlehess, akkor meg rögzíteni a CMR-en, igy kikerülöd, hogy a sérült áru kárát rád és a cégedre verjék, az élelmesebb megbizók.Mindent leokézni sms-ben ha olvastad az írányitó utasítását, mert ezzel jelzed felé, hogy megérkezett az sms.
Ilyen későn most ennyi..
2018. szept. 12. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
1+ Ami még fontos: hogy a két paletta, sosem egy, és amit kapsz az irányítótól ládamétert-t azt te is ellenőrizd. Mert előfordulhatnak érdekességek, és nem szerencsés a felrakón szembesülni vele, hogy több az áru, mint amiről szó volt, és a másik rakományod ez miatt lemarad.
2018. szept. 12. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
És ha a vezetési időd X ideig szól, és a megbízó Y idő miatt toporzékol, és hisztériázik, te akkor is a vezetési idődet tartod be. A többit majd a fuvarszervező leboxolja a megbízóval, mert a te kártyád bánja, ha nem tartod be a vezetési időt.
2018. szept. 12. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Ha pedig nem figyelsz, és padkázol, ez miatt a gumik tönkre mennek, akkor te fizeted ki a kárt, mert a cég nem madár, akivel mindent le lehet nyeletni és mindenki pénzből él. A konkurenciával meg nem szóba állni. A pihenőhelyeken meg a brusztolókra a fizetésekkel nem hallgatni, mert hogy kibicnek semmi nem drága, egymásnak mondják a hülyeségeket. Késni tilos. Ha mondasz időpontot azt tartod.vagy ha bármi csúszás van azt nem lerakási idő előtt 1 órával közlöd az irányítódnak. Hanem azonnal ha beáll a sor. A csempészekkel meg szóba nem állsz.Bármennyi lóvét is ígérgetnek.
2018. szept. 12. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 A kérdező kommentje:
Árut mozgatni?Nincsenek rakodómunkások?
2018. szept. 12. 23:23
6/12 anonim válasza:
Youtubeon van egy magyar kamionos aki a kamionos élet minden részéről mutat videót. A rakodástól a büntetésig. St22lacika néven rátalálhatsz.
2018. szept. 13. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
5 Van ahol neked kell rakodni, van ahol rámpára állsz és megraknak. Ez az adott fel-ill. lerakótól függ.
2018. szept. 13. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
*Van ahol neked kell rakodni, békát kapsz hozzá
2018. szept. 13. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Fentiekhez tenném hozzá, illetve erősíteném meg, hogy kulcsfontosságú a jó munkakapcsolat az irányítóval. Ritka is a jó irányító. Ha nincs összhang, nagyon nehézkes együtt dolgozni. Ha jól kijöttök, megy minden mint a karikacsapás.
És szerintem még fontos a nyelvtudás is. Anélkül is elvan sok kolléga, de nagyon megkönnyíti az életet.
Fontos a jó megjelenés, fellépés, sajnos nagyon sok tahó, szakadt ember van köztünk. A sofőr a cég arca, nagyon sokat számít egy fuvarozó cég arculata szempontjából, ha normális embereket alkalmaz.
Én tartálykocsizom, élelmiszer szállítás, itt aztán nincs klottgatya meg mosdatlanság.
2018. szept. 13. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
szerintem a pihenoidok meg tengelysuly figyeles meg ezek nem kimondottan egy "mit csinal egy kamionos" dolog a laikusoknak. En roviden annyit mondanek hogy vezet, es rakodast iranyit.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!