Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan tüntessek fel több...

Hogyan tüntessek fel több pozíciót az önéletrajzban?

Figyelt kérdés
3 évet töltöttem egy cégnél, ahol 4 pozícióban dolgoztam. Ezek mondhatni egymásra épültek, folyamatos előrelépés volt, de mégis, minden pozícióban más és más feladatokat láttam el. Ha ezeket külön külön ismertetem akár csak 3-4 pontban, akkor is terjedelemben kb fél oldal, és az előtte lévő munkahelyem még fel sem tüntettem. Ha viszont csak a legmagasabb pozíciót tüntetem fel, akkor félrevezető, hisz nem mind a 3 évet azzal töltöttem.
2018. aug. 14. 16:35
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem ezeket egy helyen tüntesd fel, lehetőség a legminimálisabb terjedelemben. Mindegyik pozícióról azokat a legrelevánsabb dolgokat írd csak le, amik az adott álláshirdetésre való jelentkezésnél mérvadóak lehetnek. De ha nem megy elegánsan, akkor fogalmazd meg két-három mondatban az adott felsorolásnál, hogy az évek alatt xy pozícióból folyamatos előrelépésekkel jutottál yz pozícióba, ezekben az években a legfontosabb feladatok kiterjedtek arra, hogy...
2018. aug. 14. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Egyessel egyetértek, amit az utolsó mondatban ír, találó.

Én max 2 pozíciót tüntetnék fel, nem 4-et. 3 év alatt 4 pozíció, fura (nem mondom hogy lehetetlen,de fura).

Ez a két pozíció legyen az amiben tényleg van magabiztos tapasztalatod.

És mellé a szöveget amit a 2-es írt.

2018. aug. 14. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!