Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ügyfélszolgálati vezető...

Ügyfélszolgálati vezető munkához milyenek a követelmények szakmailag és emberileg?

Figyelt kérdés
Állásinterjú előtt állok. Mondjatok légyszi tippeket, hogy mire fókuszáljak. Milyen tulajdonságokkal rendelkezzen, hogy a cég számára értékes legyen? Ha te magad is ilyen pozícióban vagy, netán a főnöködről van szó. Nekem a jó és rossz példa is számítana most. Köszönöm.

2018. márc. 29. 16:57
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!