Milyen végzettség kellhet ahhoz, hogy valaki Call center vezető lehessen?
Call centerben dolgozom.
Nalunk az operatorok kozul lepkednek feljebb az emberek.
Jelenlegi vezetomnek is csak erettsegije van. De jovo honaptol mar nem lesz a felettesem mivel egy rangba kerultunk mert eloleptettek engem is “QC-sa.” Nekem is erettsegim van meg egy teljesen mas szakiranyu technikumom.
A teruleti vezetonk viszont diplomas. O felel az egesz Call Center mukodeseert valamint ot csesztetik Pestrol a nagykutyak ha nem ugy teljesitunk mint amit ok fent ki matekoztak mintha mi robotok lennenk es mindennap minden orajaban ugyanugy teljesitenenk.
Nem végzettség kell, hanem affinitás. Illetve manapság a munkahiány miatt ha törekedsz és nem mondasz fel, szinte tuti előreléptetnek. :D (és így lesz rengeteg ember alkalmatlan vezető)
Nyelvi diplomám van és bő 1 év operátori munka után lettem csoportvezető, 5 év után (mert nem nyaltam senki hátsóját, egyébként hamarabb is lehetett volna :D) manager. Persze még a legmagasabb szinttől messze állok, de nem is akarok oda eljutni, túl sok a hülye. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!