Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ha ezt bevezetik egy csomó...

Ha ezt bevezetik egy csomó Tesco pénztárost ki fognak rúgni?

Figyelt kérdés
[link]

2017. szept. 26. 09:43
 1/9 anonim ***** válasza:
83%
A pénztárosi állás már ma is egy olyan felesleges emberi munka, amit gyakorlatilag bármikor el lehetne törölni, mivel teljes mértékben automatizálható és ráadásul ez nem is lenne bonyolult. Szóval egészen biztos, hogy sok pénztárosnak meg fog szűnni a munkája és előbb utóbb teljesen megszűnik ez a munkakör.
2017. szept. 26. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
76%
Az a baj, hogy az automatizált rendszer is egy kalap fos xD Egy csomószor nem működik, ráadásul az önkiszolgáló pénztárgépek óta csak az nem lop, aki nem akar.
2017. szept. 26. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
80%

Igazából már több áruházban be is van vezetve. Mint ahogy az önkiszolgáló kasszák is. Ez a Scan&Shop az önkiszolgáló kassza kiterjesztése, nagyon nagy előnye, hogy nem kell a kasszánál kipakolni a kosaradból. Így nagyobb bevásárlásokhoz is használható, sőt, sokkal kényelmesebb még annál is, mintha "sima" kasszára pakolnál ki.


Viszont ha megnézed, akkor jelenleg is szükség van személyzetre. Ez az automatizálás erősebb terjedése után leginkább a segítő és ellenőrző emberekre fog szűkülni, de a közeljövőben nem lesz 0 emberigénye. (Tény viszont, hogy kisebb lesz az emberigény - de nehogy már azért tartsuk fenn a kipakolok-bepakolok kényelmetlenségét, meg állítsuk meg az innovációt, hogy Mancika nyugodtan tölthesse a munkaidején árucikkek húzogatásával.)


A másik dolog, hogy ez nem fog azért szélsebesen terjedni. A vásárlók nagy része még nem áll készen ezekre a technológiákra, ha megnézed, rengeteg ember a mai napig tudatosan a "Mancikás" kasszába áll be. De majd szép lassan ezt leküzdjük.

2017. szept. 26. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
42%
Az online rendelés jobb.
2017. szept. 26. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
31%

"A vásárlók nagy része még nem áll készen ezekre a technológiákra, ha megnézed, rengeteg ember a mai napig tudatosan a "Mancikás" kasszába áll be. De majd szép lassan ezt leküzdjük."


Igen, többek között én sem állok készen erre. Nem is akarok.

Minél több automatát használunk, annál jobban elmagányosodnak, elszemélytelenednek az emberi kapcsolatok és bizony én korán reggel, álmosan nem akarok bajlódni az automatákkal - nekem ne "parancsolgassanak" :D : "tegye fel az árut, vegye le a ..." Stb.

Én szeretek jó reggelt kívánni a pénztárosnak, szeretek beszélgetni és ebből kifolyólag HÁLA ISTENNEK nem szenvedek semmilyen pszichés betegségben :-) - úgymint szociofóbia, pánikbetegség, stb.


És a sok "kulturált" embertársunknak köszönhetően az automata sem mindig megoldás. (kórházban (!) pl. feltörték a kávéautomatát, stb)


Ez a kézi szkennelés talán egy fokkal jobb, mint a parancsolgató önkiszolgáló kassza - de valóban nagyon nagy eséllyel megnőhet a lopások száma :-(

Szavazatom: 50-50 % legyen mindenből :-)

2017. szept. 26. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
59%

# 5


Mondjuk én meg pont reggel álmosan nem szeretek idegen emberekkel jópofizni, szóval akkor hatványozottan automata kasszához mennék. De mindenkinek más a hozzáállása. Nem mondom, hogy meg _kell_ szüntetni a hagyományos pénztárakat, de a világ ebbe az irányba tart, ez egyértelmű.

2017. szept. 26. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
58%

Én két okból szoktam a Mancikás kasszához állni:


1. Azt látom, hogy az auto kassza előtt sokkal nagyobb sor áll, és úgy gondolom, hogy még a Mancikánál is előbb végzek. Igen, az a helyzet, hogy van ahol már az auto kasszák száma is kevés.

2. Ha piát is veszek, akkor szenvedés az autokassza. Pontosabban csak az óta szenvedés, hogy kitalálták, hogy lopásgátlót tesznek a sörnél nagyobb piákra. Mert ugye azt alapból nem lehet auto módon fizetni, oda kell hívni valakit hogy leszedje. Olyankor meg rendszerint jön a szerencsétlenkedés, hogy "ezt nem én csinálom, mindjárt jön a kolléganő csak elment valahova", vagy "ki van fizetve? blokkot is mutassa már (végig ott volt, az elején szóltam neki, hogy le kéne szedni, azt mondta majd a végén. persze addigra a blokkot már sikeresen elpakoltam valamelyik szatyor aljára, csak a pia volt a kezemben...).


Szóval nekem abszolút nem hiányoznak a Mancikák, pláne a velük való beszélgetés, de a rendszer "továbbfejlesztése" miatt már nem mindig gyorsabb és kényelmesebb az autonál. Nem azért, mert nem lehetne alapból jobb, hanem mert tudatosan elrontották.


Azt meg nem lehet kijelenteni, hogy attól leszel pszichés beteg, hogy nem mondasz hellót minden nap valami biorobotnak. Legfeljebb ha te olyan típus vagy, az extravertáltak szoktak ilyenek lenni. Engem meg pont az ilyen felesleges körök szoktak irritálni, frusztrálni, kerülöm is az ilyeneket ahogy tudom, mert azt kétlem, hogy az olyan helyzetek segítenék az egészségemet, amiket a hátam közepére se kívánok. Viszont én is szoktam beszélgetni haverokkal, kollégákkal, meg mindenkivel, akiről a "hétezerötszázhatvan, kártya? paypass? mehet. pinkód zöldgomb" diskuzusnál tartalmasabb beszélgetést feltételezek.

2017. szept. 26. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Évek óta van önkiszolgáló kassza tescoban és a scan and shop is működik jó ideje pl Fogarasi tescoban.


Rengeteg ember nem használja és nem is fogja soha. Felesleges ezen rinyálni, ne magadbol indulj ki. BKK automata is tök jó, egyszerűen használható szerintem, de látom, hogy rengetegen képtelenek használni.

És pont ezek az emberek nem fognak neten vásárolni sem.

2017. szept. 26. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Zalaegerszeg, Tesco. Kipróbáltam, jó volt, örültem.

Azóta kétszer voltam, egyszer se működött... és nincs egy hónapja, hogy bevezették...

2017. szept. 26. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!