Azok akik ügyfélszolgálaton vannak egy ssc-nél, kb mennyit keresnek meg mi a feladatuk?
IT, vállalati ügyfélszolgálat. Alapszintű segélynyújtás - Windows/Mac OS X rendszereken. Levelezés, office, nyomtatás, egyéb nagyobb appok, SIP telephony, hálózat (helyi, VPN), szerver stb. problémák felmérése és megoldása vagy eszkalációja a megfelelő helyre. Hozzáférés (account) menedzsment, jelszócsere. Óhajok-sóhajok továbbítása.
2012-ben kezdtem nettó 180-nal (+cafeteria, műszakpótlék, ha van - túlóradíj). Ugyanott dolgozom de már léptem pár szintet, egyfajta alsóbb vezető vagyok, nettó háromszor ennyiért.
Jól van, megvolt a napi legenda adag is.
Kb két hónapja nem voltam itt, de látom sok minden nem változott.
Egyébként én meg a 71% fizetésének a 3* keresem ;)
Nagy a szórás, ez függ a helytől, cégtől és végzettségtől is.
Itt tudsz nézegetni és belőni nagyjából.
Nekem konkrétan egy ismerősöm van aki ilyen területen dolgozik. Angol, német és spanyol felsőfokú tudás. Egyetem mellett kezdte meg, de jelenleg passzív. Budapesten dolgozik, ha jól emlékszem ő az angolt és a spanyolt használja, nettó fizetése 300-350 ezer Ft+cafeteria.
Egy alap angolos ügyfélszolgálat bruttó 350-420 között mozog átlagban.
Nekem 550 az alapom, plusz évi kb 400k cafetéria. Ennél havi átlag 30%-kal többet kapok túlórák és bónuszok miatt, de ezt csoportvezetőként.
Extrább nyelvekkel elég szépen lehet keresni alap beosztásban is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!