Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit csinál egy "brand manager"?

Mit csinál egy "brand manager"?

Figyelt kérdés
Mi a franccal tölti ki minden nap a 8 órás munkaidejét?
2017. júl. 21. 21:42
 1/8 anonim ***** válasza:
44%
Ez az egész pr és hr szakma ilyen, nem csak a brand manager. Már ha kicsi a cég. Mondjuk a BKK legutóbbi szopó ága után, 10 brand manager sem húzza ki őket a szarbol napi 10 órával sem :)
2017. júl. 22. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
76%

A kérdésedből lesüt hogy messze vagy tőle, de azért elmondom: értelmiségi munkáknál nem feltétlen az számít hogy a napi 8 órát kitöltse. Sőt, nem is darabszámra dolgoznak.

Ellenben, mikor oda kell állnia olyanokkal beszélni, ahol te dadogni se tudnál, ő majd tud értelmeseket mondani - pedig akkor, ott, tétje is lesz annak, amiben meg tud állapodni másokkal.


És a botrány: lehet hogy nem is dolgozik napi 8 órát, mert 1 órával előbb lelép a melóból!!!!

2017. júl. 22. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

1.: igen, a HR és sok minden más is bizonyos értelemben hasonló.


2.: Ezzel választ azonban nem kaptam.

Mivel pl. nálunk -nagy multi részei vagyunk- én folyamatosan csak annyit látok, hogy az összes marketinges, nem csak a brand managerek, nem tudják elérni az előírt eredményeket, a szerződésekhez sose tudnak semmit se időben előkészíteni, van, hogy azt se tudják pontosan miről szól a szerződés, amit megkötnek, minden kreatív anyag, reklám és hirdetés kiötlésére és megvalósítására keresnek külső vállalkozásokat, amik persze egy csomó pénzért megcsinálják és néha még szar is az elkészült anyag, így utána még többet kell rá költenünk, folyton megbeszéléseken ülnek, stb.

Így ez számomra szerintem jogosan vet fel kérdéseket.

2017. júl. 22. 20:46
 4/8 anonim ***** válasza:

kompetens válaszok...istenem...


A brand manager többrétű. A vállalat/cég arculatától kezdve a kommunikáción át méréseket végez, rendbe rakja azokat, PR feladatokat is ellát, figyelemmel kíséri a versenytársak és saját marketing és egyéb trendjeit.


Pl a BKK botrányát a brand manager és PR manager együtt kellene megoldania, amit a PR menedzser sikál el pl azzal, hogy interjút ad, vagy szöveget ír az ügyvezetőnek stb.

2017. júl. 26. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Akkor ehhez hozzáteszem, hogy nalunk a kommunikációra és pr-ra kulon emberek jutnak és külso vállalkozások is. Piackutatást se a saját marketingesek végzik , az arculat kialakításáért sem teljesen felelnek.
2017. júl. 28. 21:55
 6/8 A kérdező kommentje:
Úgy látom a kérdésre eddig a válasz: lófäszt se.
2017. szept. 8. 20:51
 7/8 anonim ***** válasza:
Azokat az ügynökségeket valakinek briefelni, koordinálni kell. Amikor nem azt csinálják, amiben megállapodtak, be kell rajtuk hajtani. Stratégiát kell kidolgozni arra, hogy az adott brand a következő 1-3-5 évben milyen irányba menjen. Együtt kell dolgozni a sales-esekkel, megbeszélni, hol megy jól a termék, hol nem, ahol nem megy jól, miért nem. Erre megoldást kell találni. Terméket kell fejleszteni. Együtt kell dolgozni a pénzüggyel, joggal, beszerzéssel. Ezt csinálja egy brand manager. Egyébként nem értem a felháborodásodat. Ha ennyire király munka, és úgysem kell semmit csinálni, téged ki akadályoz meg, hogy ezt csináld?
2017. szept. 8. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Egyrészt épp az van, hogy az általad említett többi osztálynak keletkezik csak többletmunkája, mert ők úgy gondolják, hogy az a jó és tuti, amit kitalálnak és nem kell egyeztetni, így mi szívunk vele. Az pedig egyáltalán nem megy nekik, hogy a marketing által növeljék az eladást, mert szarabbnál szarabb reklámok, rengeteg pénzköltség stb. ahelyett, hogy inkább belátnák, hogy nem a köntösre kell sok pénzt fordítani, hanem a minőségre.

Másrészt pedig, amit látok belőle az a végtelen értekezleteken az 5-ször lerágott csontok 6. lerágása.

Én egyáltalán nem érezném magam hasznosnak ilyen munkakörben.

2017. szept. 10. 21:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!