Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A Ferrarinál ezek az emberek...

A Ferrarinál ezek az emberek milyen végzettséggel dolgoznak?

Figyelt kérdés

https://www.youtube.com/watch?v=H_HK-9caQ4g

Elég komoly precíz munkavégzésnek tűnik és logikusan azt gondolnám, hogy egy ilyen presztízsmárkához csak a legjobbakat veszik fel, de másrészt ez ugyanúgy egy összeszerelő üzemnek tűnik és főleg a nőci (aki 1:00-nál valami belső borítást készít) esetében nem tudom elképzelni, hogy egy diplomás ember ilyen munkát végezne. Persze a fizetés biztos álomszintű, de fogalmam sincs milyen szintet és végzettséget kell elérni, hogy valaki itt dolgozzon.



2017. ápr. 23. 12:41
 1/3 anonim ***** válasza:
Azért mert drága dolgot gyártanak, még nem jelenti azt, hogy a kétkezi munkásaik jó szakemberek és sokat keresnek. Ezek nem többek egyszerű gyári munkásoknál. Amivel fent tudják tartani a minőséget az a munkafolyamatok minél hatékonyabb tervezése és a munkások rendszeres oktatása, szűrése.
2017. ápr. 23. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Sima betanított kulimunkások. Meg mondjuk kárpitos szakmunkás, vagy ami az adott területhez tartozik. Álomszerű fizetés, felejtsd már el. Talán egy kicsit többet kapnak, mint más gyárakban, de Ferrarit nem ezek az emberek fognak venni. :D
2017. ápr. 23. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

A kárpitozást, karosszéria összeszerelést szakmunkások és betanított munkások végzik, ahogy mindenhol máshol


Viszont ezekben a manufakturális gyárakban (nem csak a Ferrarinál, a szomszéd ausztriában a Magna is így dolgozik a kis szériás bérgyártásokon) a kocsik készítésénél is rengeteg mérnök van, szemben mondjuk egy Suzukival vagy Mercivel.


Ennek az az oka, hogy nem klasszikus futószalag van, ahol mindenki kvázi 1 alkatrészt beilleszt, és megy tovább a munkadarab, hanem egész motorokat szerel össze pár ember, másrészt nagyon gyakran változik, hogy éppen mit csinálnak, amíg egy átlag autógyárban 1-2 típus készül, és mindenki ahhoz ért, addig ezekben a gyárakban akár napon belül is típust váltanak, ehhez pedig nem elég a betanított munkás tudása, aki annyit tud, hogy azt az egy darab alkatrészt a helyére pattintja.


Cserébe persze a bérezés is olyan, és ez látszik az autók árában is.

2017. ápr. 23. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!