Hogy döntik el hogy kiket vesznek fel call centerbe? Azokat veszik fel akik jobban tudnak telefonálni?
Figyelt kérdés
2017. márc. 13. 11:17
1/5 anonim válasza:
Igen, akik ügyesebben tárcsáznak, azokat. Meg akik jól tudnak 4 labdával zsonglőrködni, ez is fontos.
2/5 anonim válasza:
Ez nem feltétel, de nyilván nagy előnnyel indul az illető. Szerintem nagyon fontos a kommunikáció is, milyen módon kommunikálsz, hogy reagálsz bizonyos helyzetekre. Nálunk is sok interjú van mostanában (call centerben dolgozom). Ne minden második mondatod őőő, öhöm, ja meg társai legyenek. Tapasztalatból mondom. Nálunk is volt jelentkező, aki 3-4 CC-ben is dolgozott, de a kapanyél kilógott a szájából
3/5 anonim válasza:
Bárkit, örülnek, ha találnak valakit, aki vállal cc-s munkát.
4/5 anonim válasza:
2. vagyok. Elnézést, ez nem igaz, hogy bárkit. Nálunk pl. nincs értékesítés egyáltalán, semmilyen formában, tényleg csak meglévő ügyfelek bejövő szóbeli-írásbeli kérdéseit kell megválaszolni, pontosítani. Rengeteg jelentkezőnk van szerencsére, van miből válogatni. És bocsánat, de marhára le vannak nézve a CC-sek, pedig pénzügyi/biztosítási területen dolgozom. Nem egyszerű munka.
5/5 anonim válasza:
Igen sajnos eleg rossz a megiteles mert a legtobb embernek a tukmalos gozolos porszivot nyugdijasoknak elado eroszakos ertekesito jut eszebe 1 bites tudassal, pedig penzugyi teruleten a call center munka joval osszetettebb folyamat ahogy a call center kifejezes is egy tag fogalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!