Mit tudok tenni hogyha sérteget a vásárló?
egyszer egy ember azt mondta nekem "Én vagyok a vásárló, tehát nekem igazam van!' annyit mondtam neki ha jön egy fékezhetetlen kamion akkor menj át a zebrán, és majd a sírodra is ráírjuk hogy Nekem igazam volt."
A vevőnek nem mindig van igaza, csak néha jobb ráhagyni...
de a sztori: bejön tegnap előtt és kér a comb dióját. mutatok neki eggyet a pultba, aztán közli hogy neki nem tetszik hozzak ki neki. megmondtam neki nem mert mert van kint....
másnap ugyanez közlöm vele nem mert bent 27. dátumú van a kinti 24 es és nem hozhatom ki, ebből kell választania... de ő hajthatatlan volt, főnököt kért, jött is már ketten vitáztunk egy ellen majd közölte hogy h... gyerek én majdnem kimentem de visszafogott a vezető... mellesleg egy oltári b..ös nőrőr beszélink akit három sorral arrébb érzünk (és nem nagyítok itt) zsíros a haja meg miegymás. mindennek kérdezi az árát....
múltkor kérdezte az árat kimentem rágyujtani megkajáltam fél óra mulva kimentem és mondtam neki egy nagyobb összeget... XD
Hozzátenném még hamár eladóról beszélgetünk, ha normálisan viselkedünk az eladóval ők is azok az emberekhez... pl volt olyan aki megkért mert... és mondtam neki hogy mindent meg lehet oldani csak hozzáállás kérdése....
de tényleg a kérdéssel... Hogy lehet ki...szni egy vásárlóval?
Kérdező, ne hagyd magad!
Egyébként az ilyen izgága IQ bajnokokat szépen művelten úgy el lehet küldeni a fenébe, hogy még meg is köszönik! :-)
Mert a magasabb színvonalú szöveget nem érti...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!