Ügyfél kapcsolattartó állás? Fontos
Ez egy ügyfélszolgálati állás, ami szinte minden közepes és nagyobb cégnél van, és mondhatni a legalja.
Ez alatt csak a takarítónő van.
Nem tudom, milyen cég, de biztosan intéztél már ügyet valamilyen szolgáltatónál, nos ügyfél-kapcsolattartóval beszélsz, ha villanyszámlát reklamálsz telefonon vagy személyesen. Ha bemész mobiltelefont venni telekomhoz vagy bárhova.
Szóval a cég tevékenységétől függően te kezeled az ügyfélmegkereséseket.
Az én munkahelyem az egész országban jelen van, és mivel szolgáltató cég vagyunk, csak ügyfelesből több száz van nálunk.
Telefonos ügyintéző is lehetsz, ha ott van olyan.
Ez sok helyen nagyon durva, mert nem állhatsz fel akármikor, csak ha a beosztott szünetedet eléred.
És elég nagy az elvárás.
Telefonhívás közben pedig a leveles panaszokat kell megválaszolni. Nagyon megterhelő.
Viszont pályakezdőként ez egy kiváló ugródeszka.
Arra tökéletes, hogy ne legyél munkanélküli, hogy tapasztalatot szerezz, hogy feltüntethesd az önéletrajzodban.
Megismered az irodai munkát, meg magát a munka világát.
És persze mellette kereshetsz jobbat, mert ezt általában nem szokták túlfizetni.
Attól függ hova keresnek ilyet.
Én egy logisztikai cégnél dolgozok, nálunk 2 ügyfélkapcsolat tartó van, nekik a feladatuk a ki és beszállítókkal való emailezés telefonálás.
Dokumentumokat kérnek be és továbbítanak, tájékoztatást adnak és kérnek, kéréseket és panaszokat kezelnek stb.
Nálunk folyékony angol kell hozzá.
És elég jól keresnek 300 nettó felett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!