Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan fogalmazzam meg helyes...

Hogyan fogalmazzam meg helyes az önéletrajzban, hogy milyen terveim vannak a jövőben?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok, önéletrajzot kell írnom. Javasolták, hogy írjam bele, hogy mit akarok kezdeni magammal a jövőben. Tanulni, fejleszteni magamat, nyelvvizsgázni stb. Hogyan fogalmazzam meg helyesen?

Nekem ez jutott eszembe, de nem biztos, hogy így jó: Terveim a jövőre nézve. Szerintetek?


2008. szept. 30. 18:36
 1/7 anonim ***** válasza:
Ez attól függ. mindig nyalni kell egy önéletrajzban de őszintének is lenni. ha csak úgy készül, felvételihez vagy bármi, akkor ilyenek igen, h nyelvet tanulni, más országokat megimserni, ha sportolsz, akkor azt is folytatni, és megtalálni azt a területet, amit egész életedben szívesen folytatnál, és megállni a helyed. ha viszont mondjuk egy céghez adod be, akkor is bele lehet írni, hogy még tanulni, nyelvvizsgázni, illetve h a cégnek megfelelő területen elhelyezkedni, publikálni esetleg.
2008. szept. 30. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
100%
Célkitűzés(ek) <--- szerintem ez inkább jobb lenne, mert gondolom amerikai stílusu önéletrajzot csinálsz
2008. szept. 30. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Célkitűzések, jövőbeni célok
2008. szept. 30. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Én pl így írtam pályakezdőként, azóta találtam állást, de ez elég mostanában volt (1 éven belül):

"Céljaim, ambíciók: egyetemi tanulmányaim folytatása levelező tagozaton (okleveles közgazdász), angol nyelvismeretem bővítése (középfokú szakmai nyelvvizsga, mint cél), német nyelvismeretem lehetőség szerint szinten tartani, valamint a munkámban fejlődés, előrelépés (középvezetői szint, mint életcél). Számítógépes ismereteimet elismert számítógép-kezelői vizsgával alátámasztani."


Sok sikert!

De azért ne pont így írd, csak egy példának szántam, hogy milyen formába öntsd, írd át magadra.